Mon han snart skal klippes...? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

LinLin

Mamalou skriver:

Nej det synes jeg ikke. Det er så kært til drenge med lidt "lang" frisure og det klær din søn rigtig godt!  

Måske vi venter lidt med det klipning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

LinLin

Mamalou skriver:

OG jeg synes ikke at han ligner en pige

Nej, vel...?

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Tullen85 skriver:

ihh et lækkert hår... Elias blir også langhåret, men det er såå babytyndt endnu, så jeg klare den her hjemme. Bruger en trimmer i nakken og i siderne (på 13 mm) og så klipper jeg efter bedste evne i toppen, det er noget af en kamp for han kan ikke så god lide det, men ser simpelthen forfærdeligt ud med sådan noget langt fe hår... :-D Jeg tør ikke tage ham til frisøren, for kan ikke forstille mig han går med til det... Meeen tror også det er noget tydligere hvis det er en dårlig klipning i sådan en kraftigt hår som din dreng har..

Hvor gammel er Elias?

Jeg er sikker på Adam ikke vil sidde stille! I bedste fald vil han kun vende sig efter saksen for at se hvad der foregår...

Anmeld

21. august 2011

Moster Lagkage

DAs mor skriver:

Har nu ikke tænkt mig at stoppe slik i ham Men hvad nu hvis han kun vil samarbejde til hun har taget den ene side

Storebror blev klippet af dagplejemoderen uden problemer, men han havde heller ikke så meget hår så tidligt

vi stoppede nu heller ikke slik i ungerne som 2 og 4 måneders. men nu den ældste på to får 2 1 kr poser og så når vi hele vejen rundt.

mht til om i når det hele, så er det vel bare noget han skal, eller kan du få en halvdel taget den ene dag og den anden halvdel den anden dag... haha ej pjat det skal nok gå. bare frisøren er tålmodig og sætter god tid af..

Anmeld

21. august 2011

serinasmor

hvis du tør gøre det selv .. så start med pandehåret ... tag siderne  ... og så nakken til sidst ...

er selvfølgelig sværrere hvis du vil have det skal være helt kort .. der er det jo nemmere at ha en pige

Anmeld

21. august 2011

emsaroto

jeg synes ikke han skal klippes hehe
Jeg elsker det lange hår og specielt på de små.

Oskar er selv en uldtåt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2011

SHERO

DAs mor skriver:

Hvor gammel er Elias?

Jeg er sikker på Adam ikke vil sidde stille! I bedste fald vil han kun vende sig efter saksen for at se hvad der foregår...

Han er 19 mdr... Jeg tør heller ikke have saksen nær ørene, derfor jeg bruger maskine, så længe man kan lave en god længde på så det ikke ligner en militærklipning... Og toppen laver jeg så langt at saksen ikke kommer for tæt på ham... Men det er bestemt ikke let, plejer at have en hjælper på... Og der er altid noget totter jeg har glemt som jeg må tage løbende, netop fordi han NÆGTER at sidde stille...

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Moster Lagkage skriver:

vi stoppede nu heller ikke slik i ungerne som 2 og 4 måneders. men nu den ældste på to får 2 1 kr poser og så når vi hele vejen rundt.

mht til om i når det hele, så er det vel bare noget han skal, eller kan du få en halvdel taget den ene dag og den anden halvdel den anden dag... haha ej pjat det skal nok gå. bare frisøren er tålmodig og sætter god tid af..

Min lillebrors kæreste er frisørelev - men tror ikke helt hun tør kaste sig ud i projektet Men hun fortalte de har ½ time til en børneklipning - det tror jeg ikke er realistisk her

Men han er da nok ligeglad med om det bliver taget over flere dage

Anmeld

21. august 2011

Moster Lagkage

ps syntes nu det er okay at klippe dem når de når den alder, da de jo så ikke er babyer mere. og bare vent og se hvor frisk og bølle han kommer til at se ud med klippet hår. du behøver jo ikke få det helt kort, men bare lige få styr på det, så det ser lidt ordenligt ud.. og så spare det meget tid når de skal tørres og redes.

Anmeld

21. august 2011

Mamalou

DAs mor skriver:

Måske vi venter lidt med det klipning

Det ville jeg... Min søn skal heller ikke klippes når vi når der til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.