Mon han snart skal klippes...? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

LinLin

Tullen85 skriver:

Han er 19 mdr... Jeg tør heller ikke have saksen nær ørene, derfor jeg bruger maskine, så længe man kan lave en god længde på så det ikke ligner en militærklipning... Og toppen laver jeg så langt at saksen ikke kommer for tæt på ham... Men det er bestemt ikke let, plejer at have en hjælper på... Og der er altid noget totter jeg har glemt som jeg må tage løbende, netop fordi han NÆGTER at sidde stille...

David (min ældste på 4½ år) får bare med trimmeren all over... Men synes det ser forkert ud til børn under 3 år  

Skal slet ikke prøve selv - det går aldrig godt

hehe - kan lige forestille mig dig rende efter ham de følgende dage for at rette op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

LinLin

serinasmor skriver:

hvis du tør gøre det selv .. så start med pandehåret ... tag siderne  ... og så nakken til sidst ...

er selvfølgelig sværrere hvis du vil have det skal være helt kort .. der er det jo nemmere at ha en pige

Bare sådan over ørerne.. Men jeg tør ikke selv - det an umuligt blive pænt!

Anmeld

21. august 2011

businesstigger

Hvor er han dejlig! Jeg synes ikke han behøver at blive klippet men jeg kan også godt lide drenge med lidt frisure. Som du kan se på mit billede har min store dreng halv langt hår.

Anmeld

21. august 2011

LinLin

emsaroto skriver:

jeg synes ikke han skal klippes hehe
Jeg elsker det lange hår og specielt på de små.

Oskar er selv en uldtåt

Nåårh

Jeg synes også Adam ser sød ud - men så var der pludseligt nogen der troede han var en pige!

Anmeld

21. august 2011

Carl-Emil's mor

DAs mor skriver:

Adam bliver 1 år (! ) lige om lidt og hold da op jeg synes han har meget hår!!

Hvordan klipper man sådan en lille mand der ikke vil sidde stille???

Prøv lige at se:

Ej det synes jeg slet ikke du skal..

Synes han er GUDESKØN! med sit lækre kæmpe manke-hår

Og hvis folk spørger om han er en pige som jeg kunne læse længere nede du nævnte lidt om så er de da blinde fordi han UDSTRÅLER da totalt dreng  

Anmeld

21. august 2011

miinimeal

de fleste frisøre er fiks til det med at klippe små så et bliver en leg(:

enden med tv, eller en dukke der bliver leget med og ja så er der jo spejlet at kigge i(;

Anmeld

21. august 2011

SHERO

DAs mor skriver:

David (min ældste på 4½ år) får bare med trimmeren all over... Men synes det ser forkert ud til børn under 3 år  

Skal slet ikke prøve selv - det går aldrig godt

hehe - kan lige forestille mig dig rende efter ham de følgende dage for at rette op!

Det er så heldigvis fordelen ved han stadig har sit baby hår... :-D Men ja det synes jeg nemlig også ser forkert ud, selvom det nok havde været lettere... Jahh det plejer at tage en uges tid at rette til, for han kan bestemt ikke lide saksen så det er med at gøre det når han er dybt koncentreret om fjernsynet eller lign.. suk

Anmeld

21. august 2011

Moster Lagkage

DAs mor skriver:

Min lillebrors kæreste er frisørelev - men tror ikke helt hun tør kaste sig ud i projektet Men hun fortalte de har ½ time til en børneklipning - det tror jeg ikke er realistisk her

Men han er da nok ligeglad med om det bliver taget over flere dage

ja mon ikke. men tror nu nok det skal gå. men ellers så bare start med at tage lidt, så han vænner sig til det. og lillebrors kæreste skal jo have noget træning, og hvis det er hende kan i vel også gå lidt til og fra det over nogle timer eller dage, hvis det går helt galt. held og lykke med hvad end du bestemmer dig for.

Anmeld

21. august 2011

emsaroto

DAs mor skriver:

Nåårh

Jeg synes også Adam ser sød ud - men så var der pludseligt nogen der troede han var en pige!

der er da også mange der tror Oskar er pige

Og jeg er faktisk ligeglad. Jeg ELSKER min drengs hår og hvis nogen synes han ligner en pige, så må de gerne det

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Moster Lagkage skriver:

ps syntes nu det er okay at klippe dem når de når den alder, da de jo så ikke er babyer mere. og bare vent og se hvor frisk og bølle han kommer til at se ud med klippet hår. du behøver jo ikke få det helt kort, men bare lige få styr på det, så det ser lidt ordenligt ud.. og så spare det meget tid når de skal tørres og redes.

Jamen ville sådan set også bare lige have klippet ørerne fri og så lidt af nakken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.