Mon han snart skal klippes...? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

LinLin

businesstigger skriver:

Hvor er han dejlig! Jeg synes ikke han behøver at blive klippet men jeg kan også godt lide drenge med lidt frisure.

Tak

Der er nu ikke meget frisure lige nu, synes jeg - det er bare groet og groet siden fødslen Måtte lige klippe hans pandehår til dåben for 5 mdr siden, men ellers er der ikke gjort noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

LinLin

Höör skriver:

Ej det synes jeg slet ikke du skal..

Synes han er GUDESKØN! med sit lækre kæmpe manke-hår

Og hvis folk spørger om han er en pige som jeg kunne læse længere nede du nævnte lidt om så er de da blinde fordi han UDSTRÅLER da totalt dreng  

Tak!

Jeg synes overhovedet heller ikke han er piget - på nogen måder. Men så tænkte jeg jo at det måske bare var fordi han er min søn...

Anmeld

21. august 2011

LinLin

alberts mor<3 skriver:

de fleste frisøre er fiks til det med at klippe små så et bliver en leg(:

enden med tv, eller en dukke der bliver leget med og ja så er der jo spejlet at kigge i(;

Hehe - ja det kan da godt være han bare går totalt i chok og sidder bomstille! - men jeg tvivler...

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Tullen85 skriver:

Det er så heldigvis fordelen ved han stadig har sit baby hår... :-D Men ja det synes jeg nemlig også ser forkert ud, selvom det nok havde været lettere... Jahh det plejer at tage en uges tid at rette til, for han kan bestemt ikke lide saksen så det er med at gøre det når han er dybt koncentreret om fjernsynet eller lign.. suk

Hehe

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Moster Lagkage skriver:

ja mon ikke. men tror nu nok det skal gå. men ellers så bare start med at tage lidt, så han vænner sig til det. og lillebrors kæreste skal jo have noget træning, og hvis det er hende kan i vel også gå lidt til og fra det over nogle timer eller dage, hvis det går helt galt. held og lykke med hvad end du bestemmer dig for.

Har faktisk lige skrevet og spurgt hende...

Anmeld

21. august 2011

LinLin

emsaroto skriver:

der er da også mange der tror Oskar er pige

Og jeg er faktisk ligeglad. Jeg ELSKER min drengs hår og hvis nogen synes han ligner en pige, så må de gerne det

Neeeej... De skal ikke tro min Adam er en pige - han er en MAND

Anmeld

21. august 2011

morethanperfect

DAs mor skriver:

Tak

Men er blevet spurgt TO gange nu om han er en pige! Synes jo ikke selv han ligner en pige...

Ej han ligner altså ik en pige

Anmeld

21. august 2011

twinboys

iiiiihhhh han er skøn

Anmeld

21. august 2011

LinLin

morethanperfect skriver:

Ej han ligner altså ik en pige

Det synes jeg jo heller ikke - men to ældre damer spurgte inden for tre dage  

Anmeld

21. august 2011

LinLin

twinboys skriver:

iiiiihhhh han er skøn

Tak skal du have (det synes jeg jo også!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.