Kan slet ikke vente til i morgen kl.9..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Ud over det æg som du skal have lagt op, bliver resten af æggene så froset ned, eller går de bare til spilde??

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg har tænkt en del på det og har først mulighed for at spørge dem på fredag når jeg skal scannes.

Jeg har godt nok fået et tlf nummer jeg kan ringe på hvis jeg har nogle spørgsmål, men det er jo nemmere hvis jeg kunne få svar fra en der er midt i det nu

Du er velkommen til at spørge om alt det du har lyst til 

Hvis der er mere end et æg i morgen bliver det frosset ned til senere brug.. Så vidt jeg har forstået har blastocyster dog sværere ved at overleve en nedfrysning end almindelige æg (men ved ikke om dette passer)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

ønskebørn74

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg håber, at i alle har en skøn søndag

Øv søde!!!  

Jeg er ked af du har det sådan!!!  

Hepper bare vildt på dine æg!!!!!!!

Anmeld

22. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Øv søde!!!  

Jeg er ked af du har det sådan!!!  

Hepper bare vildt på dine æg!!!!!!!

Tak søde! Nu er der heldigvis ikke så længe til de ringer.. Kram

Anmeld

22. august 2011

foto på lærred

Lisbeth1985 skriver:

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg håber, at i alle har en skøn søndag

Held og lykke i dag

Anmeld

22. august 2011

Stjernestoev

Held og lykke!!

Anmeld

22. august 2011

camillahej

Stjernestoev skriver:

Held og lykke!!

Du skal vide jeg  ALT !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.