Kan slet ikke vente til i morgen kl.9..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.846 visninger
35 svar
1 synes godt om
21. august 2011

Lisbeth1985

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg håber, at i alle har en skøn søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

DreamChild

Jeg kan god forstå at du er spændt og nervøs. Det er slet ikke til at forklare alle de følelser der er med i dette her. Jeg kan ikke finde ud af om vi skal med i forsøget, om vi overhovedet tør eller om vi skal lade være (Hvis der altså er æg nok!!)

Når de ringer, skal du så op og have lagt æg op med det samme eller..?

Held og lykke i morgen. Jeg krydser fingre for jer

Og jeg håber på en update i morgen

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Jeg kan god forstå at du er spændt og nervøs. Det er slet ikke til at forklare alle de følelser der er med i dette her. Jeg kan ikke finde ud af om vi skal med i forsøget, om vi overhovedet tør eller om vi skal lade være (Hvis der altså er æg nok!!)

Når de ringer, skal du så op og have lagt æg op med det samme eller..?

Held og lykke i morgen. Jeg krydser fingre for jer

Og jeg håber på en update i morgen

Tak for de krydsede fingre

Jeg var helt sikker på, at vi skulle være med i forsøget.. Jeg havde bare ikke regnet med, at det ville blive så svært nu Hvis der er æg til oplægning i morgen er graviditetschancerne jo kæmpe store Ihh, hvor jeg håber, at det hele kommer til at gå godt

Hvis der er et æg til os i morgen skal vi have lagt det op med det samme..

Anmeld

21. august 2011

Kruse90

ihh hvor jeg dog håber for jer at der er et smukt æg til æplægning.

Skal der så stadig gå to ure før du skal teste? eller?

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

ihh hvor jeg dog håber for jer at der er et smukt æg til æplægning.

Skal der så stadig gå to ure før du skal teste? eller?

Det gør jeg også søde Vil så gerne vide det NU!!

Vi har ikke snakket om testdag på klinikken endnu - det tager vi forhåbentlig i morgen

Går det godt med rugningen?

Anmeld

21. august 2011

tinasmor

Lisbeth1985 skriver:

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg har to veninder der er blevet gravide ved blast-forsøg, så jeg tror godt du kan være optimistisk Men ved et forsøg får du så ikke et "gratis" forsøg hvis der ikke er noget til oplægning?

xxx for dig

Anmeld

21. august 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Det gør jeg også søde Vil så gerne vide det NU!!

Vi har ikke snakket om testdag på klinikken endnu - det tager vi forhåbentlig i morgen

Går det godt med rugningen?

Håber det sådan for jer

Jeg tror det går godt nok Håber da den har sat sig fast/eller i hvertfald gør det lige om lidt

Jeg mærker ikke rigtig noget anden en lette mens smerter, men tror det er crinonen.

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

tinasmor skriver:

Jeg har to veninder der er blevet gravide ved blast-forsøg, så jeg tror godt du kan være optimistisk Men ved et forsøg får du så ikke et "gratis" forsøg hvis der ikke er noget til oplægning?

xxx for dig

Det havde jeg lige brug for at høre - tak

Vi får et ekstra forsøg, hvis der ikke er noget til oplægning i morgen. Jeg håber bare ikke, at det bliver nødvendigt

Anmeld

21. august 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Uhhh hvor er det bare spændende, men kan godt forstå du er ved at gå ud af dit gode skind... pyhhh det er lang tid uden at vide noget!!

så meget fingre for at der er æg til ÆO

Håber spændt på en positiv update imorgen!!!

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Håber det sådan for jer

Jeg tror det går godt nok Håber da den har sat sig fast/eller i hvertfald gør det lige om lidt

Jeg mærker ikke rigtig noget anden en lette mens smerter, men tror det er crinonen.

Crinonen giver ret mange bivirkninger hos mig - mens-smerter og kvalme Så det ville jeg ikke tillægge nogen betydning, hvis jeg var dig søde.

Jeg hepper på guldægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.