Kan slet ikke vente til i morgen kl.9..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

tinasmor

Lisbeth1985 skriver:

Det havde jeg lige brug for at høre - tak

Vi får et ekstra forsøg, hvis der ikke er noget til oplægning i morgen. Jeg håber bare ikke, at det bliver nødvendigt

Ej det kan jeg godt nok godt forstå. Det må være slemt at gå igennem hele forløbet og så ikke have nogle æg. Men måske det hele er helt perfekt, det håber jeg i hvertfald. Chancerne er jo i hvertfald gode, som du selv siger, hvis der er æg til oplægning. Håber det er jeres tur til at have en baby nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Lisbeth1985

tinasmor skriver:

Ej det kan jeg godt nok godt forstå. Det må være slemt at gå igennem hele forløbet og så ikke have nogle æg. Men måske det hele er helt perfekt, det håber jeg i hvertfald. Chancerne er jo i hvertfald gode, som du selv siger, hvis der er æg til oplægning. Håber det er jeres tur til at have en baby nu!

Tak

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg håber, at i alle har en skøn søndag

Jeg hepper og krydser. Og jeg har besluttet, at der selvfølgelig er en masse lækre ægbasser til oplægning. 

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

AnneP skriver:

Uhhh hvor er det bare spændende, men kan godt forstå du er ved at gå ud af dit gode skind... pyhhh det er lang tid uden at vide noget!!

så meget fingre for at der er æg til ÆO

Håber spændt på en positiv update imorgen!!!

Det er helt vildt lang tid!! Jeg håber, at det kommer til at være ventetiden værd

Tak for de krydsede fingre

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg hepper og krydser. Og jeg har besluttet, at der selvfølgelig er en masse lækre ægbasser til oplægning. 

Så synes jeg, at vi skal bestemme, at dit ord er lov

Anmeld

21. august 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Crinonen giver ret mange bivirkninger hos mig - mens-smerter og kvalme Så det ville jeg ikke tillægge nogen betydning, hvis jeg var dig søde.

Jeg hepper på guldægget

det gør jeg nemlig heller ikke, for havde det også sidste gang.

tak for at du hepper, jeg håber også at den er der.

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

det gør jeg nemlig heller ikke, for havde det også sidste gang.

tak for at du hepper, jeg håber også at den er der.

Det er den søde!! Tro på det

Anmeld

21. august 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Det er den søde!! Tro på det

jeg tør ikke tro hehe
Men har alligevel en lille tro og et KÆMPE håb

Anmeld

21. august 2011

Nessie

Den ventetid, den ventetid.

og håber at der ikke bare er ét, men flere gode æg til jer

Anmeld

21. august 2011

AnneP

Lisbeth1985 skriver:

Det er helt vildt lang tid!! Jeg håber, at det kommer til at være ventetiden værd

Tak for de krydsede fingre

Hvordan går det hos jer?

Vi er lige i pause mode.... har lige haft 1.mens efter SA, så håber det hele tegner sig positivt så vi kan starte til næste mens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.