Kan slet ikke vente til i morgen kl.9..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

jeg tør ikke tro hehe
Men har alligevel en lille tro og et KÆMPE håb

Det kan jeg godt forstå! Men nu skal det altså være - BASTA!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Den ventetid, den ventetid.

og håber at der ikke bare er ét, men flere gode æg til jer

Tak Jeg bliver rigtig glad, hvis der "bare" er et 

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

AnneP skriver:

Vi er lige i pause mode.... har lige haft 1.mens efter SA, så håber det hele tegner sig positivt så vi kan starte til næste mens!

Det kan jeg godt forstå, at i har behov for. Det var jo noget af en omgang i var igennem

Jeg håber, at det lykkes igen næste gang og at spiren bliver der tiden ud

Anmeld

21. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Så synes jeg, at vi skal bestemme, at dit ord er lov

Haha, det er det jo altid  

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Haha, det er det jo altid  

Super

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985 skriver:

Super

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985 skriver:

Super

Anmeld

21. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Kan slet ikke vente på at få at vide, om der er en blastocyst til oplægning i morgen Jeg har fortrudt 100000 gange i løbet af de sidste fem dag, at vi besluttede os for at være med i forsøget med blastocystdyrkning. Jeg er SÅ bange for, at der ikke er nogen æg til oplægning i morgen og at det viser sig, at der går noget galt med delingen af vores æg efter 2.dagen.. Ihh.. For 14 dage siden ville jeg såååå gerne være med i forsøget - hvor kan man dog hurtigt ændre mening

De sidste dage er gået nogenlunde, men i dag er jeg virkelig ved at blive sindsyg.. Den s**** ventetid!

Jeg håber, at i alle har en skøn søndag

Kan godt forstå at du er nervøs og har fortrudt det flere gange, det tror jeg også jeg ville have gjort. MEN når de nu ringer i morgen og giver jer de bedste nyheder og der er æg til oplægning, så fortryder du det ikke!!

for en rigtig god dag i morgen

Anmeld

21. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Kan godt forstå at du er nervøs og har fortrudt det flere gange, det tror jeg også jeg ville have gjort. MEN når de nu ringer i morgen og giver jer de bedste nyheder og der er æg til oplægning, så fortryder du det ikke!!

for en rigtig god dag i morgen

Tak

Anmeld

21. august 2011

DreamChild

Ud over det æg som du skal have lagt op, bliver resten af æggene så froset ned, eller går de bare til spilde??

Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg har tænkt en del på det og har først mulighed for at spørge dem på fredag når jeg skal scannes.

Jeg har godt nok fået et tlf nummer jeg kan ringe på hvis jeg har nogle spørgsmål, men det er jo nemmere hvis jeg kunne få svar fra en der er midt i det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.