Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

mamalicious

For filan........ Han er er jo så ung, havde ikke intentioner om at forlade 2 børn og sin kæreste.... om jeg begriber de sorger nogen familier skal gennemgå og udsættes for !!!

Nalle Jeg håber at du har nogen tæt på, som kan støtte dig, når tankerne i hovedet bliver lidt "klare".... Jeg kunne forestille mig at virkeligheden ikke er nedslået endnu ??? Men håber at du får masser af kærlighed, omsorg og støtte !!!!

De varmeste tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

rimor

Nalle skriver:

Jeg spørger mig selv igen og igen, hvorfor?!
Et spøtgsmål jeg aldrig får svar på. Hvorfor skulle det lige ske for dig?
Du havde alt at leve for, jeg levede for dig, nu må du leve i mig.
Et liv uden dig, er ligesom gyserfilm uden nogen slutning.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, mit savn til dig er allerede kæmpe!
Sad inde ved dig i 6 timer idag, og kan ikke vente til jeg skal ind og se dig igen imorgen, og holde din hånd.
Du hat givet mig to fantastiske børn, det største minde jeg overhovedet kunne ønske mig! Du vil altid være mit livs kærlighed, en kærlighed der skulle vare til døden os skiller, og sådan blev det! Jeg er bare ikke færdig med min kærlighed til dig, den vil altid være der, og det gør mig ikke spor, men hvorfor nu og ikke om 60 år?!
Jeg elsker dig, elsker dig forevigt!
Vores børn skal vide de havde den bedste far i verden, der forgudede dem!
Jeg har ikke sovet i 34 timer, og føler mig ikke det mindste træt, kun i mine øjn.
Jeg ligger bare og venter på du kommer og siger " skat, det hele skal nok gå "
Men det gør du ikke, vores eventyr fik en brat slutning!
Jeg tænker på dig hele tiden!

Jeg er tom for ord, fuld af kærlighed og kan intet gøre, intet.
Er stadig fuldstændigt i chok.

TAK for alle de fine ord herinde, jeg kan ikke svare jer allesammen, har bare brug for at komme ud med mine føelser!

TAK PIGER!

sender min dybeste medfølelse

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Nalle skriver:

Jeg spørger mig selv igen og igen, hvorfor?!
Et spøtgsmål jeg aldrig får svar på. Hvorfor skulle det lige ske for dig?
Du havde alt at leve for, jeg levede for dig, nu må du leve i mig.
Et liv uden dig, er ligesom gyserfilm uden nogen slutning.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, mit savn til dig er allerede kæmpe!
Sad inde ved dig i 6 timer idag, og kan ikke vente til jeg skal ind og se dig igen imorgen, og holde din hånd.
Du hat givet mig to fantastiske børn, det største minde jeg overhovedet kunne ønske mig! Du vil altid være mit livs kærlighed, en kærlighed der skulle vare til døden os skiller, og sådan blev det! Jeg er bare ikke færdig med min kærlighed til dig, den vil altid være der, og det gør mig ikke spor, men hvorfor nu og ikke om 60 år?!
Jeg elsker dig, elsker dig forevigt!
Vores børn skal vide de havde den bedste far i verden, der forgudede dem!
Jeg har ikke sovet i 34 timer, og føler mig ikke det mindste træt, kun i mine øjn.
Jeg ligger bare og venter på du kommer og siger " skat, det hele skal nok gå "
Men det gør du ikke, vores eventyr fik en brat slutning!
Jeg tænker på dig hele tiden!

Jeg er tom for ord, fuld af kærlighed og kan intet gøre, intet.
Er stadig fuldstændigt i chok.

TAK for alle de fine ord herinde, jeg kan ikke svare jer allesammen, har bare brug for at komme ud med mine føelser!

TAK PIGER!

Kæmpe  til dig og børnene... 

Anmeld

20. august 2011

Na-Wi

Sender min dybeste medfølelser til jer alle i denne hårde tid.. Hvor er det dog uretfærdigt det hele, og der er ingen der fortjener at gå sådan en tragedie igennem.. Jeg håber i har en masse mennesker omkring jer så i ikke sidder alene med den store sorg..

Jeg tænder et lys for jer når det er blevet mørkt..

Anmeld

20. august 2011

JeNoVa

Rædsomt! Livet er SÅ uretfærdigt! Du skal bare vide, at han altid vil være ved din side og høre, hvad du siger, selvom du ikke kan se ham. Min største medfølelse til dig og din familie.

Anmeld

20. august 2011

Lilje82

Kæreste Nalle

Mit hjterte græder med dig og dine/jeres børn - Ingen burde skulle igennem dette i så ung alder. Det gør mig så forfærdeligt ondt at denne tragedie skulle ramme jer.

De varmeste tanker herfra

Anmeld

20. august 2011

Fru.Mäes <3

Kære Nalle. Jeg føler så meget med dig, det er så ufatteligt trist og uretfærdigt!! Men må indrømme at jeg synes det er SÅ flot at du allerede nu er begyndt at bearbejde din sorg - især ved at skriver hvordan du har det... Også at du vil dele det med os!! Jeg tænker på DIG og tænker at du er en fandens stærk pige!!! Krammer fra Rikke

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Felix's Mor <3 skriver:

Kære Nalle. Jeg føler så meget med dig, det er så ufatteligt trist og uretfærdigt!! Men må indrømme at jeg synes det er SÅ flot at du allerede nu er begyndt at bearbejde din sorg - især ved at skriver hvordan du har det... Også at du vil dele det med os!! Jeg tænker på DIG og tænker at du er en fandens stærk pige!!! Krammer fra Rikke

Jeg kan ikke lade vær.

Ordne vælter ud af mig, som mine tårer gør!

Vi var små uvenner i 14 dage, hvor jeg ikk fik ham fortalt mine følser, men jeg skal love for de vil ud nu!!

Anmeld

20. august 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg kender dig ikke, men derfor vil jeg ikke gå forbi unden at kondolere Hvor er det forfærdeligt og hvor kan livet bare være skrøbeligt! Sender dig og din familie en masse varme tanker herfra

Anmeld

20. august 2011

LinLin

Sender min dybeste medfølelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.