Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Tvillingemor80

Årh det er bare så mega urimeligt .. har så ondt i hjertet på din families vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Ja, vi havde ikke været de bedste venner de sidste 14 dage, desværre!

Han spurgte om et kys få timer inden hvor selvfølgelig var stædig og sagde nej, jeg kan love dig for han fik mange kys på panden idag!!

Åhh søde... det er jeg ked af at høre. Jeg er sikker på alt er tilgivet nu. De kys du giver siger nok mere end ord. Jeg er sikker på han aldrig har tvivlet på din kærlighed Og lov mig du aldrig vil bebrejde dig selv noget.

Anmeld

20. august 2011

_-Kathrine-_

STORT Kram og alle tanker herfra!!! Kan slet ikke forestille mig det I nu skal igennem og jeg føler virkelig med jer!! Det er bare så uretfærdigt!!!

Kathrine

Anmeld

20. august 2011

Nalle

Chalala85 skriver:

Åhh søde... det er jeg ked af at høre. Jeg er sikker på alt er tilgivet nu. De kys du giver siger nok mere end ord. Jeg er sikker på han aldrig har tvivlet på din kærlighed Og lov mig du aldrig vil bebrejde dig selv noget.

Det er SÅ svært, men kan kun vise ham alt den kærlighed jeg kan nu og her, imens han stadig er " ved " mig, og ellers bliver det udtrykt som ord, han var så sikker på der var liv efter døden, så er sikker på han ser et eller andet sted hvad jeg skriver!

Anmeld

20. august 2011

morethanperfect

For pokker hvor gør det mig bare ondt at høre altså !!

Tårerne vælter nærmest frem i mig selvom jeg ikke kender dig

Ihh altså ! Det burde INGEN gå igennem

Sender mange knus afsted herfra !

Anmeld

20. august 2011

Chalala85

Nalle skriver:

Det er SÅ svært, men kan kun vise ham alt den kærlighed jeg kan nu og her, imens han stadig er " ved " mig, og ellers bliver det udtrykt som ord, han var så sikker på der var liv efter døden, så er sikker på han ser et eller andet sted hvad jeg skriver!

Det kan jeg virkelig godt forstå det er. Ville ønske jeg kunne hjælpe dig. Jeg tror selv på livet efter døden, så er sikker på han er hos dig og børnene selvom du ikke kan se eller høre ham. Han skal nok passe på jer.

Du må endelig skrive en pb hvis du har brug for en snak eller noget som helst andet. Jeg er her. du har givet mig støtte før, dog i meget mindre ting.Så hvis jeg på nogen måde kan give dig en støttende hånd og skulder så gør jeg det gerne.

Anmeld

20. august 2011

Isabella_mor

jeg kondolere og du får min dybeste medfølelse.. og et håb om at du er stærk og kommer stærkt over på den anden side... 

Anmeld

20. august 2011

Silja&Noam

Åhh hvor frygteligt! Ved slet ik hvad jeg skal skrive... Mine tanker går til jer alle

Anmeld

20. august 2011

Majobitten

Nej, hvor forfærdeligt. Det er slet ikke til at bærer.

Sender en masse energi til at komme igennem den næste tid.

Mine tanker går til dig, jeres børn og hans familie

Knus Majbritt

Anmeld

20. august 2011

sarahb

Sødeste.. For f.... !! Hvorfor...? Hvor er det urimeligt og dybt ulykkeligt at han skal tages fra jer..
Det er så smukt skrevet. Er sikker på han var rigtig stolt af jer og han var jo dybt elsket af jer.
Kan slet ikk forstå det, og slet ikke at det skulle ramme jer, i har altid fremstået så stærke og så skønt et par.
Sender dig alle mine tanker og alt min medfølelse..

Håber at han får et godt farvel fra denne jord og at du får nogle gode timer med ham i morgen...
Søde vi er der for dig herinde...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.