Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

M&M's Mor

Du får et KÆMPE ...gør mig dybt ondt...verden er bare så uretfærdig nogen gange at man slet ikke kan sætte ord på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

camillahej

pyha hvor grimt. Jeg kondulere det er tragisk !!!! Nu har himlen en smuk stjerne!!

Anmeld

21. august 2011

Jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste dit indlæg!! Både over hvor trakisk livet kan være, og over hvor smukt det er skrevet!!

Sender masser af tanker til dig og ungerne!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. august 2011

Nimbus1984

Hvor er det frygtelig tragisk kære Nalle. Jeg kondolerer mange gange. Tænker meget på dig og jeres to smukke børn.

Anmeld

21. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Sender dig min dybeste medfølelse!!!

Jeg er næsten tom for ord - kan kun forestille mig hvor forfærdeligt du må have det lige nu!! Håber inderligt at du har en god familie og nogle dejlige venner der kan hjælpe dig og dine børn igennem den svære tid.

Anmeld

21. august 2011

bubba

øv.. det er jeg godt nok ked af at høre..  
Er fra Hammerum, så ved udmærket godt hvor farlig den vej er om natten .. Jeg kondolerer mange gange

Anmeld

21. august 2011

maryjane

Kondolerer mange gange.
Hvor er det frygteligt at dette skal overgå dig, og jeres børn. Alle mine tanker går til dig, og alle dem der kender din kæreste.

Anmeld

21. august 2011

Muffin_girl

Nalle skriver:

Jeg spørger mig selv igen og igen, hvorfor?!
Et spøtgsmål jeg aldrig får svar på. Hvorfor skulle det lige ske for dig?
Du havde alt at leve for, jeg levede for dig, nu må du leve i mig.
Et liv uden dig, er ligesom gyserfilm uden nogen slutning.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden dig, mit savn til dig er allerede kæmpe!
Sad inde ved dig i 6 timer idag, og kan ikke vente til jeg skal ind og se dig igen imorgen, og holde din hånd.
Du hat givet mig to fantastiske børn, det største minde jeg overhovedet kunne ønske mig! Du vil altid være mit livs kærlighed, en kærlighed der skulle vare til døden os skiller, og sådan blev det! Jeg er bare ikke færdig med min kærlighed til dig, den vil altid være der, og det gør mig ikke spor, men hvorfor nu og ikke om 60 år?!
Jeg elsker dig, elsker dig forevigt!
Vores børn skal vide de havde den bedste far i verden, der forgudede dem!
Jeg har ikke sovet i 34 timer, og føler mig ikke det mindste træt, kun i mine øjn.
Jeg ligger bare og venter på du kommer og siger " skat, det hele skal nok gå "
Men det gør du ikke, vores eventyr fik en brat slutning!
Jeg tænker på dig hele tiden!

Jeg er tom for ord, fuld af kærlighed og kan intet gøre, intet.
Er stadig fuldstændigt i chok.

TAK for alle de fine ord herinde, jeg kan ikke svare jer allesammen, har bare brug for at komme ud med mine føelser!

TAK PIGER!

Kondolerer på dine vegne.. Og siger mange gange 

Anmeld

21. august 2011

Clisolka

Kæreste Natasha

Hvor er det smukt skrevet!! Det er dybt tragisk det der er sket, og jeg kan slet ikke sætte ord på det. Det er SÅ uretfærdigt!

Det gør mig meget ondt på dine, dine børn og jeres families vegne. Jeg håber I klarer jer igennem denne svære tid. Husk at brug os herinde - vi er her for dig 

Anmeld

21. august 2011

Steph_Laurits

Jeg er tom for ord smukke

Du ved hvor jeg er, er klar med en skulder og til at lytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.