Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Ryberg

Man ved virkelig aldrig hvad man skal skrive til en person der har mistet en elsket... der findes vel ingen "rigtige" ord...

Men hvor er det bare dybt tragisk!! Du har min største medfølelse! Sådan noget burde bare ikke ske... det er så uretfærdigt...!

Sender en masse varme tanker til dig og jeres familie i denne svære tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Phoenix

Er lidt tabt for ord. Synes det er virkelig trist og jeg føler med dig og dine børn. 

Anmeld

21. august 2011

piadas

Jeg fæler en tåre for dig! Hvor er det synd for jer - jeg føler virkelig med jer.

Anmeld

21. august 2011

JulieAlex89

Hvor gør det mig ondt, tænker meget på dig og dine 2 børn

Anmeld

21. august 2011

N&J

Hvor gør det mig ondt at I skal igennem dette, og der findes intet der kan trøste lige nu, men aldrig tvivl på at din kæreste vidste hvor meget du elskede ham - det vidste han lige så meget som du ved hvor højt du elsker ham - det kunne selv vi mærke når du beskrev den herinde og bare måden du omtalte ham på.  

Jeg håber I har en masse omkring jer i den kommende tid, som er der for jer og giver jer håb, for han lever videre i de smukke og dejlige børn som i har fået jer og den kærlighed der var i jeres familie, altid.

Ved du har masser omkring dig, men hvis du har brug for det, skriver du barenår først det er gået op for en at tiden ikke gik i stå, selvom ens liv gik i stå, der har man brug for dem omkring en - brug dem og os herinde hvis du har brug for det.

Masser af kram og tanker fra Jane 

Anmeld

21. august 2011

Mca<3

Jeg har intet skrevet da jeg ikke vidste hva jeg skulle skrive   Kære Nalle , for 3 år siden døede mine børns far i en voldsom motorcykel ulykke  vi var skilt men havde en masse uafklarede følelser   Det er det værste jeg nogensinde har været udsat for, men man kommer hel ud på den anden side , heldigvis . Der går aldrig en dag hvor han ikke er i vore tanker og ind i mellem forstår jeg stadig ikke at vi aldrig skal se ham igen   sørg for at få grædt en masse og tal en masse med folk der står dig nær .. Du får et kæmpe knus   skriv hvis der er noget jeg kan hjælpe med

Anmeld

21. august 2011

Mor Christa

Hvor er det tragisk! Det gør mig virkelig ondt.
Den dybeste medfølelse herfra!! Alle mine tanker går til jer i denne svære tid! Jeg håber I har en masse mennesker omkring jer, som kan gøre dagene lidt kortere og måske bare en smule nemmere

Anmeld

21. august 2011

Sasja77

Kan slet ikke begribe eller forstå den smerte du er/skal/kommer igennem.......puha. Et kram til dig og dine børn, jeg håber så inderligt at I får den største støtte fra Jeres nærmeste.

Mange kærlige hilsner
Sasja

Anmeld

21. august 2011

IngenKoPåIsen

Jeg har læst tråden flere gange nu, men ikke lige fået skrevet noget, for jeg er tom for ord!

Det er så skide uretfærdigt at du skal igennem dette. At du skal leve livet uden din elskede, din højre hånd, din kæreste  Og som om det ikke er uretfærdigt nok, skal to børn vokse op uden deres far- det skærer dybt i hjertet!

Jeg fik lige en anden tanke, og det er ikke sikkert den hører hjemme her eller noget men: Måske du skulle (eller få nogle til det) printe alle de der artikler ud omkring det, de er muligvis gode at have til børnene er noget ældre/nærmest voksne, for de kommer nok også til at mangle svar

Vi har aldrig skrevet sammen herinde, men mangler du en til at lytte, er jeg selvfølgelig klar, ligesom alle de andre..

Jeg håber du er stærk, og jeg kommer I kommer godt ud på den anden side- engang når I er klar, tag jer endelig tid

1000 tanker..

Anmeld

21. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Alt det bedste til dig og dine børn! Og må Gud beskytte og tage godt imod din mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.