Mit eventyr blev til et mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg har læst tråden igennem flere gange, men jeg er så tom for ord. Tom for ord fordi der ingen "rigtige" er i sådan en tragisk hændelse.
Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det, jeg kan kun forestille mig hvordan jeg selv ville have det... Jeg føler med dig Kære Nalle. Jeg føler med jeres børn, med dine forældre, med hans forældre. Men hele jeres familie.
Det er ALDRIG rart at miste... Jeg har indtrykket af at du er en stærk pige, du skal nok komme ud på den anden side. Med jeres dejlige børn.

Mine øjne har flere gange i dag været fyldt med tårer og mit hjerte fyldt med sorg.. Det gør ondt at mærke andres smerte...

Mine tanker og dybeste medfølelse går det til og børnene samt de øvrige pårørende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Fenja09

Anmeld

21. august 2011

isimaven

jeg har læst det igen og igen

det er så forfærdeligt ingen ord er store nok!!!!

jeg håber Du og dine børn kan finde styrken til at komme igennem dette mareridt

Rakel

Anmeld

21. august 2011

Magsen

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har læst tråden igennem flere gange, men jeg er så tom for ord. Tom for ord fordi der ingen "rigtige" er i sådan en tragisk hændelse.
Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det, jeg kan kun forestille mig hvordan jeg selv ville have det... Jeg føler med dig Kære Nalle. Jeg føler med jeres børn, med dine forældre, med hans forældre. Men hele jeres familie.
Det er ALDRIG rart at miste... Jeg har indtrykket af at du er en stærk pige, du skal nok komme ud på den anden side. Med jeres dejlige børn.

Mine øjne har flere gange i dag været fyldt med tårer og mit hjerte fyldt med sorg.. Det gør ondt at mærke andres smerte...

Mine tanker og dybeste medfølelse går det til og børnene samt de øvrige pårørende.

Lige mine ord

Anmeld

22. august 2011

DK

Skrækkeligt. I sandhed et mareridt. Det gør mig uendeligt ondt. Jeg håber at du har mange til at støtte dig i denne hæslige tid.

Anmeld

22. august 2011

Lisbeth85

Sender mange tanker til dig og jeres børn i denne tid. Håber I kommer stærke ud på den anden side, selvom det bliver en svær periode. Håber det bedste for jer i fremtiden

Anmeld

22. august 2011

Georgia

Sender alle mine tanker og må kondolere. Er tom for ord søde, brug os alle

STORT varmt knus

Anmeld

22. august 2011

Sofia

Hvor er det tragisk og skrækkelig synd for jer! Sender alle mine tanker i jeres retning

Anmeld

22. august 2011

1012lmp

Jeg er tom for ord... og kender ikke din smerter...! Du gennemgår lige nu ens livs værste mareridt..!

Det eneste jeg vil gøre er at sende alle mine tanker til dig og dine dejlige børn.. Og sende et kæmpe kram herfra..!

Tænker på jer i denne svære tid.

Anmeld

22. august 2011

mullesmith2

Hvor er det dog det mest forfærdelige... håber du har et godt netværk der kan hjælpe dig igennem denne svære tid. Hvor er det dog ulykkeligt.  Kan kun forestille mig hvordan det ville være at stå i samme situation... det er virkelig virkelig uhyggeligt. STORT kram til dig og dine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.