Anneiris skriver:
Ja, hvor mange herinde har fået lavet huller i ørene på deres små prinsesser, inden de var 1 år?? 

Har du sat dig ind i de ricisi der er forbundet med at få huller i ørene, det kan jo gå galt.
Jeg siger ikke at det går galt, men jeg ville i hvert fald håbe at hvis man vælger at påføre sit barn smerte om den så er kortvarig eller ej, at man så sætter sig ind i de mulige konsekvenser og snakker med en læge om de mulige ricisi, og så må jeg indrømme efter selv at have fået min ørering som ung revet over en cm i mit øre, at jeg ikke forstår man tør det, for det gjorde fandme ondt, og børn er ikke ligefrem kendt for at være rolige i leg, mine øreringe har hængt fast i mange ting efterhånde, og det går øreringe jo, om det er ringe, stikkere, runde som spidse.
Derudover ville jeg aldrig påføre mit barn en unødvendig smerte hvis denne kunne undgås - aldrig, men at andre vælger at gøre det, det er op til dem, dog forstår jeg ikke hvis man tager det valg på sit barns vejne hvis man ikke har sat sig ordentligt ind i tingene.
Anmeld