Hvor mange herinde har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.540 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. august 2011

Anneiris

Ja, hvor mange herinde har fået lavet huller i ørene på deres små prinsesser, inden de var 1 år??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nalle

Det tror jeg ikke der er særlig mange der har, da det er sådan de fleste steder at børnene selv skal kunne sige at de ville have det.

Min datter bliver snart 3, og jeg kunne aldrig finde på at give hende huller i ørene hvis hun ikke selv ønsker det

Anmeld

19. august 2011

Anneiris

Nalle skriver:

Det tror jeg ikke der er særlig mange der har, da det er sådan de fleste steder at børnene selv skal kunne sige at de ville have det.

Min datter bliver snart 3, og jeg kunne aldrig finde på at give hende huller i ørene hvis hun ikke selv ønsker det

Okay.

Anmeld

19. august 2011

Nessie

Nu har jeg godt nok en dreng, men havde jeg haft en pige, skulle hun være mindst 10 år, før hun fik lov til at få huller i ørerne

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

Tror jeg ville vente liiidt endnu... Du får masser af tid til at smukkesere hende

Anmeld

19. august 2011

Anneiris

Muhmi skriver:

Tror jeg ville vente liiidt endnu... Du får masser af tid til at smukkesere hende

Ja, massere af tid, men jeg har valgt at hun skal have det inden hun er et år

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Anneiris skriver:

Hvorfor? Når hun ikke selv har noget at have sagt? Er nysgerrig. Altså.. Svarer vel lidt til at jeg kom og piercede dig uden du egentlig havde taget stilling til, om det var det du havde lyst til

Anmeld

19. august 2011

lisesp83

Anneiris skriver:

Kan du begrunde hvorfor hun skal have det så tidligt?

Min datter får lov til det, når hun er gammel nok til at vide, hvad det er for noget. Og når hun selv spørger efter det

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anneiris skriver:

Ja, hvor mange herinde har fået lavet huller i ørene på deres små prinsesser, inden de var 1 år??

Jeg var 7 da jeg fik mine og kommentar fra min bedstefar var " Det var da sandelig også på tide" tror man i syden har meget større traditioner for det tidligt som i f.eks 1 års alderen end man har her i norden  

Anmeld

19. august 2011

Muhmi

Anneiris skriver:

Okay... Det kan jeg ikke forstå, men det behøver jeg heldigvis heller ikke... Held og lykke med det da...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.