Hvor mange herinde har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anneiris skriver:

Præcis !! 

men den er altså svær at forklare folk der ikke har set det fra begge sider af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Tvillingemor80

Jeg har ikke og her skal mine være skole alderen .. Mest fordi jeg slet ikke vil kunne "ødelægge" de små fine baby øerflipper.. <3 '

Tror kulturen spiller meget ind der .. Må indrømme at jeg tænker "øhm det jo ikke en pynte dukke eller barbie for den sags skyld", men ved godt det handler om kultur .. Eftersom barnet nok ikke tager skade og det gør jo næsten ikke ondt - tja så kan  jeg ikke havde ondt i numsen over at andre vælger at gøre det tidligt..

Anmeld

19. august 2011

Brams

Nu har jeg godt nok en dreng, men havde jeg haft en pige, skulle hun være mindst 10 år, før hun fik lov til at få huller i ørerne

Forstår ikke at nogen kan tænke tanken, at give så lille et barn huller i ørerne

Anmeld

19. august 2011

mortilflere

jeg syntes lige frem det er fra stødende , hvorfor ? Og vel gør det ondt på dem . .

Anmeld

19. august 2011

Molly8

Selvom jeg ikke selv ville give mit lille barn huller i ørerne, er det altså ret almindeligt udenlands, fx i Amerika. Jeg har da også set en enkelt dansk baby i svømmehallen med huller i ørerne.

Jeg kan komme i tanker om mange grunde til ikke at gøre det, men er det ikke en sag, hvor man bare gør det, man har det bedst med selv?

Kh Molly

Anmeld

19. august 2011

sarahb

jeg har mange veninder der har fået lavet huller i ørene på deres små piger, jeg har kun drenge. Men selvom jeg fik en pige tror jeg ikke jeg kunne gøre det, og ville aller helst vente til hun var stor.
Havde min mands niece med der er 8 nede og få lavet huller i ørene, helt vildt sjovt. Hun glædede sig så meget !!!
Men at mine veninder gør det, kan jeg ikke blive harm over. Det er deres valg og børnene lider ikke pga af det valg.

Anmeld

19. august 2011

SjeBets

nej tak, min tøs bliver 11 og nu kan vi snakke om det, men hun har ikke udvist interesse i det, så vil jeg ikke tage den beslutning på hendes vejne

Anmeld

19. august 2011

Kløver

Nu har jeg selv en dreng, men havde jeg en pige ville jeg ikke gøre det, når de er så små. Jeg ville vente til hun selv kunne vælge, når dte er noget så permanent.

Ved så heller ikke om der overhovedet er nogle guldsmede som vil lave det, før de når en vis alder, men det kan du jo forhøre dig om, hvor du bor

held og lykke med det

Anmeld

19. august 2011

Nemesis

Anneiris skriver:

Ja, massere af tid, men jeg har valgt at hun skal have det inden hun er et år

men DU har valgt...er det så ikke dit behov og ikke din datters du ser mest på i det her tilfælde??

Ja jeg undrer mig, jeg tænker både på at der kan udvilkes allergi..øreringe kan sidde fast i huen der bliver revet af, der kan gå betændelse i det som skal behandles..alt sammen noget der er ubehageligt og helt helt unødvendigt og faktisk heller ikke nemt at behandle når de er så små de ikke forstår det.

Jeg fik det selv da jeg var 7...og det var slet ikke sjovt. Jeg fik det pga min søster som havde plaget længe, fik det og så vupti havde jeg det også... helt uforberedt og det vil en lille en på 1 år også være!

Jeg håber faktisk ikke der er nogle der vil pierce sådan en lille størrelse..troede faktisk også det var ulovligt.

Sisse

Anmeld

19. august 2011

Femøre

Det kunne jeg ikke gøre, synes sådan nogle fine baby-øreflipper skal forblive hele, smukke og urørte. De er så søde og uskyldige, hvorfor udsætte dem for det? De har da på ingen måde en mening om det. Det er jo en permanent ting at gøre, som de ikke kan sige hverken til eller fra overfor.

Men  jeg vil da gerne høre din bevæggrund for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.