Hvor mange herinde har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Anneiris

Höör skriver:

Jeg var 7 da jeg fik mine og kommentar fra min bedstefar var " Det var da sandelig også på tide" tror man i syden har meget større traditioner for det tidligt som i f.eks 1 års alderen end man har her i norden  

Rigtigt  
Hendes familie på hendes fars side, gør sådan. Dog helt ned til 3-4 mdrs alderen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Anneiris

Frøken J. skriver:

Hvorfor? Når hun ikke selv har noget at have sagt? Er nysgerrig. Altså.. Svarer vel lidt til at jeg kom og piercede dig uden du egentlig havde taget stilling til, om det var det du havde lyst til

Jeg fik hende også døbt mod hendes vilje

Anmeld

19. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anneiris skriver:

Ja, hvor mange herinde har fået lavet huller i ørene på deres små prinsesser, inden de var 1 år??

Det kunne jeg da aldrig finde på. Min datter er perfekt som hun er og der er da ingen der skal skamfere hendes øre uden hendes samtykke.

Hun skal selv ønske det og forstå hvad det indebære.

Anmeld

19. august 2011

Anneiris

lisesp83 skriver:

Kan du begrunde hvorfor hun skal have det så tidligt?

Min datter får lov til det, når hun er gammel nok til at vide, hvad det er for noget. Og når hun selv spørger efter det

Jeg vil hellere give hende det nu, hvor det ikke gør så ondt på hende og hvor hun ikke er så bevidst
- End når hun er ældre og det gør en del mere ondt, og hun er bevidst, og selv kan hive den ud. 

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Anneiris skriver:

Jeg fik hende også døbt mod hendes vilje

Men nu var det jo ikke det jeg spurgte om

Anmeld

19. august 2011

Carl-Emil's mor

Anneiris skriver:

Rigtigt  
Hendes familie på hendes fars side, gør sådan. Dog helt ned til 3-4 mdrs alderen  

der er jo bare kæmpe kæmpe stor kulturel forskel alt efter ens etniske opland...

Bare se på alle de "regler" folk sætter op for hvad man må og ikke må som gravide også se hvordan de i syden ikke har de regler og alligevel har masser af smukke skønne lækre sunde unger  

Anmeld

19. august 2011

L.J.L

Anneiris skriver:

Ja, hvor mange herinde har fået lavet huller i ørene på deres små prinsesser, inden de var 1 år??

Er ikke så sikker på du støder på så mange herinde der har fået det lavet på deres piger før 1års alderen Men kan da huske at hende fra de unge mødre "ciceleja" med moren Hannah hun fik det vidst gjort ret tidligt.

Anmeld

19. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Det har ingen af mine piger!!!

Jeg synes personligt at det er synd at lave huller i ørerne på et barn der er så lille. Barnet har jo ingen glæde af at få huller i ørerne så tidligt.

Hvorfor ikke vente til hun selv kommer og beder om det? Min datter var 5 år da hun fik huller i ørerne... Men det var udelukkende fordi hun selov kom til mig flere gange, og sagde at det kunne hun godt tænke sig.

Umiddelbart tænker jeg at det er rigtig synd at påføre barnet en unødvendig smerte som det ikke forstår.

Må jeg spørge hvorfor du gerne vil have lavet huller i hendes ører i så tidlig en alder?!

Anmeld

19. august 2011

Anneiris

Höör skriver:

der er jo bare kæmpe kæmpe stor kulturel forskel alt efter ens etniske opland...

Bare se på alle de "regler" folk sætter op for hvad man må og ikke må som gravide også se hvordan de i syden ikke har de regler og alligevel har masser af smukke skønne lækre sunde unger  

Præcis !! 

Anmeld

19. august 2011

Nalle

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det har ingen af mine piger!!!

Jeg synes personligt at det er synd at lave huller i ørerne på et barn der er så lille. Barnet har jo ingen glæde af at få huller i ørerne så tidligt.

Hvorfor ikke vente til hun selv kommer og beder om det? Min datter var 5 år da hun fik huller i ørerne... Men det var udelukkende fordi hun selov kom til mig flere gange, og sagde at det kunne hun godt tænke sig.

Umiddelbart tænker jeg at det er rigtig synd at påføre barnet en unødvendig smerte som det ikke forstår.

Må jeg spørge hvorfor du gerne vil have lavet huller i hendes ører i så tidlig en alder?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.