Er det NU jeg skal være skuffet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

H+S Skjolgborg.

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

Griner hihi mænd nej ikke skuffe men iiii over det vist det var mig nu er det bare af  min mand huske bedre ind mig om den dag og dagen efter hihi øv....Han snoker mega højt her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

hehe tror ikke du skal lægge noget i det, de fleste mænd glemmer ofte den slags

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

hehe tror ikke du skal lægge noget i det, de fleste mænd glemmer ofte den slags

Hehe det gør jeg skam heller ikke.... Smiler stadig over det... 

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Henriette1976 skriver:

Griner hihi mænd nej ikke skuffe men iiii over det vist det var mig nu er det bare af  min mand huske bedre ind mig om den dag og dagen efter hihi øv....Han snoker mega højt her...

Hihi.... 

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Haha jaa sådan er det også nogengange hos os  Tror bare at det er fordi vi har en for lille seng

Hehe så må vores seng også være for lille....  Han fortalte igår, da han boede alene, lå han altid og fyldte og lå på tværs... Så snart han havde en sovende ved siden af sig, så lå han fint på sin egen plads... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Ha ha, han skal vist have et kursus i hovedregning

Jule 2 år, graviditet ca. 9 mdr., hmm...... nu er vi allerede langt over de 2 år

Men godt han endte med at være enig med dig

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ha ha, han skal vist have et kursus i hovedregning

Jule 2 år, graviditet ca. 9 mdr., hmm...... nu er vi allerede langt over de 2 år

Men godt han endte med at være enig med dig

hehe ja det må han vidst hellere.... Så har vi en hund på 3 år og 4 mdr... Ham har vi haft siden han var 12 uger gammel... 

Ja, aner slet ikke hvor hans tanker har været henne... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

hehe ja det må han vidst hellere.... Så har vi en hund på 3 år og 4 mdr... Ham har vi haft siden han var 12 uger gammel... 

Ja, aner slet ikke hvor hans tanker har været henne... 

Hvor er han sjov

Men dejligt at han ikke nærmere mente at det var 8 år i havde været sammen

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Hvor er han sjov

Men dejligt at han ikke nærmere mente at det var 8 år i havde været sammen

Hehe ja...  

Uh ja, jamen er da snart på 8 år, tiden går så stærkt... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Hehe ja...  

Uh ja, jamen er da snart på 8 år, tiden går så stærkt... 

Ha ha, vi er snart på 6. år.

Hvor blev den tid lige af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.