Er det NU jeg skal være skuffet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ha ha, vi er snart på 6. år.

Hvor blev den tid lige af

Wow... Ja man kan sidde tit og tænke over den tid, det er jo en god tid... 

Pssst... Har du ferie? Eller bare et par fridage i forbindelse med Daniel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Wow... Ja man kan sidde tit og tænke over den tid, det er jo en god tid... 

Pssst... Har du ferie? Eller bare et par fridage i forbindelse med Daniel? 

Det er sådan en god blanding af tjenestefri (på operationsdagen), omsorgsdag og afspadsering.

Han tager det nu pænt, og regner med at han kommer i vuggestue på mandag.

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det er sådan en god blanding af tjenestefri (på operationsdagen), omsorgsdag og afspadsering.

Han tager det nu pænt, og regner med at han kommer i vuggestue på mandag.

Årh hvor skønt... 

Dejligt for Daniel... Lækkert han er så hurtigt ovenpå... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Årh hvor skønt... 

Dejligt for Daniel... Lækkert han er så hurtigt ovenpå... 

Ja, han tager det så flot. En lille smule pylret i dag, men tager sig ikke til såret eller noget.

Nå han skal have skiftet ble, peger han ned og siger sår, og det er egentlig det eneste der viser at han godt ved, at der er "sket noget"

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja, han tager det så flot. En lille smule pylret i dag, men tager sig ikke til såret eller noget.

Nå han skal have skiftet ble, peger han ned og siger sår, og det er egentlig det eneste der viser at han godt ved, at der er "sket noget"

Altid noget han ikke tager sig til såret...  Hvad var det lige sådan præcist han blev opereret for? 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Altid noget han ikke tager sig til såret...  Hvad var det lige sådan præcist han blev opereret for? 

For vandbrok. Der sev væske ned i pungen, og det var rigtig slemt når han fik feber, så hævede det meget op. Men nu er der tømt for væske, og hullet til bughulen er lukket, og han har fået et fint lille ar. Om nogle år tror jeg slet ikke man kan se det mere

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

For vandbrok. Der sev væske ned i pungen, og det var rigtig slemt når han fik feber, så hævede det meget op. Men nu er der tømt for væske, og hullet til bughulen er lukket, og han har fået et fint lille ar. Om nogle år tror jeg slet ikke man kan se det mere

Årh... Dejligt det er væk nu... Og han ikke skal bøvle med det... 

Kom sammen med en engang, som havde brok ved lysken, det kunne til tider være rigtig slemt, så slemt at det kunne ses uden på hans tøj... Lægen vil ikke gøre noget, for det irriterede ham ikke på nogen måder... 

Anmeld

18. august 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Årh... Dejligt det er væk nu... Og han ikke skal bøvle med det... 

Kom sammen med en engang, som havde brok ved lysken, det kunne til tider være rigtig slemt, så slemt at det kunne ses uden på hans tøj... Lægen vil ikke gøre noget, for det irriterede ham ikke på nogen måder... 

Ja, det er dejligt, nu skal vi ikke tænke mere på det

De lyder mærkeligt at lægen ikke ville operere dét brok, det gør man da ellers altid, da det jo kan klemme tame af osv. Min far er blevet opereret for lyskebrok 2 gange, og vi fik også opereret kattens navlebrok, for at være sikker på at der ikke skete noget

Anmeld

18. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Herhjemme er det mig som ikke helt har styr på det. Jeg må huske på, at vi er gift i 2006 og så havde vi kendt hinanden i 2 år derinden- så jeg må også regne.

He he he

Anmeld

18. august 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja, det er dejligt, nu skal vi ikke tænke mere på det

De lyder mærkeligt at lægen ikke ville operere dét brok, det gør man da ellers altid, da det jo kan klemme tame af osv. Min far er blevet opereret for lyskebrok 2 gange, og vi fik også opereret kattens navlebrok, for at være sikker på at der ikke skete noget

Jeg synes også det er underligt hans læge ikke vil gøre noget... Tror nu også selv han var stædig at der ikke var nogle som skulle rode med det brok... 

Uh ja, det er med at være på sikre side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.