Er det NU jeg skal være skuffet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mettefpigen

Haha typisk mænd  Mht til snorkeriet så puffer jeg til manden... Han har også en tendens til at snorke... Og "forstår" han det ikk efter  et par gange så kan det godt risikere at det er en lille albue der lige rammer ham  hihi... Men han plejer ikk at vågne af det alligevel.. Han vender sig bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Dansker I Holland

Mira0911 skriver:

Hehe jeg kan stadig grine over det... 

Samme her

Anmeld

17. august 2011

Bshizzle

Du må gerne være skuffet... men du skal da heldigvis være stolt af at han huskede i ER sammen..

Mænd har en særlig charme til tider.. og du ramte lige et punkt på din mand.. Hahaha...

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mi skriver:

Ja, vi har været gift i 8 år, har nok ca glemt det hver år. Jeg har i hvert fald. Går overhovedet ikke op i det.

Til gengæld husker vi altid den dag vi mødes, for det var nytårsaften. Fik en ring for nogle år siden, da vi havde kendt hinanden i 10 år. Den dag betyder faktisk mere for os at mindes, men er jo også nemmere at huske.

Havde ellers århundredes bedste bryllup, så det er ikke fordi der ikke er noget særligt at kigge tilbage på.

Altid noget at I husker hvornår i mødtes... 

Jeg husker også tydeligt hvor jeg mødtes med min, inden vi fandt sammen, var vi bedste venner 1 år... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Samme her

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Du må gerne være skuffet... men du skal da heldigvis være stolt af at han huskede i ER sammen..

Mænd har en særlig charme til tider.. og du ramte lige et punkt på din mand.. Hahaha...

Ja det er det bedste af det hele, at han huskede det... 

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mettefpigen skriver:

Haha typisk mænd  Mht til snorkeriet så puffer jeg til manden... Han har også en tendens til at snorke... Og "forstår" han det ikk efter  et par gange så kan det godt risikere at det er en lille albue der lige rammer ham  hihi... Men han plejer ikk at vågne af det alligevel.. Han vender sig bare...

Jeg kan også puffe til ham og så kort tid efter begynder han igen.. Det er det samme med mig når jeg snorker... 

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Mira0911 skriver:

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

Gift dig med mig (: Lover jeg ikke glemmer dagen så hehe

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Gift dig med mig (: Lover jeg ikke glemmer dagen så hehe

Oh... er du sikker på det?? 

Anmeld

17. august 2011

Sabina92

Mira0911 skriver:

Oh... er du sikker på det?? 

JA hvis bare du ordner din snorken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.