Er det NU jeg skal være skuffet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Næ..bare grin og ryst på hovedet...det er typisk mænd
Og vær så lige glad for at han synes tiden er gået SÅ hurtigt at det kun føles som den halve tid, fordi I har det så godt sammen.

Kærligst
Sussie

Ja det må vel være sådan noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Dot D

Mira0911 skriver:

Thihi.... Hmm... er der ikke noget med mænds hjerner ikke er som de skal være eller? 

Som din, så kan min også begynde at fortælle noget og stoppe og sige, nååh nej, det var før din tid... 

En af de mere charmerende sider af vores kære mænd

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Dot D skriver:

En af de mere charmerende sider af vores kære mænd

Hehe ja det må man sige... 

Anmeld

17. august 2011

Mi

Mira0911 skriver:

Hihi... Du er ikke ene, jeg kan også være glemsom... 

Vi havde faktisk bryllupsdag den 9. august, men havde glemt det. Manden kom dog i tanke om det. Men det er også sket at vi, nej: manden er kommet i tanke om det et par dage efter, og at svigermor mindede os på det. Men godt det er os begge, for tænk hvis jeg forventede blomster og lign, så var jeg blevet skuffet flere gange. Og omvendt.

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Mi skriver:

Vi havde faktisk bryllupsdag den 9. august, men havde glemt det. Manden kom dog i tanke om det. Men det er også sket at vi, nej: manden er kommet i tanke om det et par dage efter, og at svigermor mindede os på det. Men godt det er os begge, for tænk hvis jeg forventede blomster og lign, så var jeg blevet skuffet flere gange. Og omvendt.

Ja det kan jeg da godt se, det vil blive til mange skuffelser... Glemmer I stadig bryllupsdagen eller? 

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Haha - det var vidst aftenens griner

Anmeld

17. august 2011

Dansker I Holland

Mira0911 skriver:

Det startede med at jeg sagde til kæresten om han slet ikke kunne høre jeg sagde til ham i nat at han snorkede... "Nææh" siger han... Hmm... Synes ellers jeg sagde det RIMELIGT højt til ham... 

Så udbryder han "De 2 år vi har været sammen nu, har du slet ikke brokket dig over det, hvorfor så begynde nu?" 

Mig: "ØH.... 2 ÅR!!!!! Sig mig lige, jeg får det altså til 4 år til december" 

Ham: "NEJ, vi har kun været sammen i 2 år" 

Mig: "Nope... Vi fandt sammen 8. December 2007, vi er altså i 2011 nu, så det giver altså 4 år til december" 

Ham: "Hmm... Ja okey, du har ret så" 

Jeps... Er det NU jeg skal være skuffet over han husker så dårligt? 

Under hele samtalen må jeg indrømme jeg grinede, kunne simpelthen ikke stoppe igen, han var stædig og ret sikker på vi kun havde været sammen i 2 år og at det var noget underligt noget at først begynde nu at brokke sig over hans snorkeri... 

Haha fik mig lige en griner hehe hvor er du sjov altså griner..

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha fik mig lige en griner hehe hvor er du sjov altså griner..

Hehe jeg kan stadig grine over det... 

Anmeld

17. august 2011

Mi

Mira0911 skriver:

Ja det kan jeg da godt se, det vil blive til mange skuffelser... Glemmer I stadig bryllupsdagen eller? 

Ja, vi har været gift i 8 år, har nok ca glemt det hver år. Jeg har i hvert fald. Går overhovedet ikke op i det.

Til gengæld husker vi altid den dag vi mødes, for det var nytårsaften. Fik en ring for nogle år siden, da vi havde kendt hinanden i 10 år. Den dag betyder faktisk mere for os at mindes, men er jo også nemmere at huske.

Havde ellers århundredes bedste bryllup, så det er ikke fordi der ikke er noget særligt at kigge tilbage på.

Anmeld

17. august 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Haha - det var vidst aftenens griner

Jeps... Og jeg griner stadig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.