Diana/Claus skriver:
Det skal du ikke være læger/udstyr osv bliver altså bedre og bedre for hver måned år osv du skal bare lytte og stole på din læge, det var da hun var 16 og hun er 30 nu mon ikke der sket noget siden da... alle læger kan tage fejl som vo kan tage fejl men det sker sjældent så du skal bare stole på din læge og gøre som han/hun sagde staden for og tænke på hvad det kan være... jeg har selv haft lidt bagtusser i urinen og det hjalp med at drikke en masse vandt og få det ud på den måde... Lige som jeg har haft lidt surt udflåde som ALLE sagde var svamp men min læge sagde bare jeg skulle spise lidt anderledes og det gjorde jeg og væk var det...
Hej Diana.. du har ret i at der hele tiden sker nyt og det var jo da jeg var 16 så det er jo en del år siden.. Det var bare den del med at der var fundet en bakterie men som ikke skulle behandles, jeg bed mærke i.. for det var det samme jeg fik afvide.. Men jeg har også lært at man ikke skal stole blindt på en læge men også lytte til og mærke kroppens signaler.. En læge sagde til mig, at man skal have tillid til lægerne ikke stole blindt på dem.
knus Anja
Anmeld