Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
God'aften .Har lige et spørgsmål igen, igen. Må man godt have sex når man har blærebetændelse ? - kan det skade noget ? KraaaM .
- skriver:Ja, du må..Hvis det behageligt for dig...
HeY skriver: Okey . var i tvivl , da jeg har hørt at tingene nede i underlivet "ikke er sig selv" .. og så det meget skrøbeligt ..Men kan sagsten ske at jeg har hørt forkert heh ..
twinboys skriver:Altså jeg har haft blærebetændelse uden jeg vidste det, og ihhh jeg havde skøn sex imens... Så ja det kan du hvis det ikke er ubehageligt eller gør ondt...Har du blærebetændelse og får du noget for det???Majbritt
twinboys skriver:Hørt forkert hvad mener du... Ved du ikke om du har blærebetændelse eller hvad???
HeY skriver: Okey Nope. var hos lægen idag , (har skreven et indlæg om det ) ..og der havde jeg kun lidt baktier i min urin, så han vil fraråde mig at blive behandlet når jeg ikk havde ondt når jeg tissede og ikk rendte på wc hele tiden.men kun havde lidt smeter i underlivet Jeg sq bare drikke en masse vand, så ku det ske og gå væk af sig selv. -
HeY skriver: Nej nej, det var til det med at have sex uder blærebetændelse.det var det jeg svaret på der heh ..
twinboys skriver:Ja men det kan og må man godt... Så hop du bare på manden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128