Må man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

HeY

twinboys skriver:

Ja ja bare lysten er der ved jer begge så bare igang mine små kaniner

Mænd har altid lyst .. GRINER :d ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Okey .
vi jo nødt til at være aktive selvom vi er over Æl-løsningens perioden ..
ellers kommer der jo ikk en guldklump ..

Husk nu i endelig ikk må glemme lysten os

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Husk nu i endelig ikk må glemme lysten os

Nope, det gør vi heller ikke ..
det er jo faktisk det vigtigste synes jeg ..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

Ja det er det men når man ønsker sig et bar så meget kan det hurtigt gå hen og blive et skal og ikk af lyst og det kan ødelægge meget i et forhold (hos nogen)

Anmeld

8. januar 2009

pusling30

HeY skriver:

Okey
Nope. var hos lægen idag , (har skreven et indlæg om det ) ..
og der havde jeg kun lidt baktier i min urin, så han vil fraråde mig at blive behandlet når jeg ikk havde ondt når jeg tissede og ikk rendte på wc hele tiden.men kun havde lidt smeter i underlivet Jeg sq bare drikke en masse vand, så ku det ske og gå væk af sig selv. -

Undskyld, men da jeg var 16 år fik jeg afvide af min læge at der var fundet lidt bakterier i min urin der ikke skulle behandles, (havde dog ikke sex) fik afvide af min læge at jeg skulle drikke en masse vand og så sørge for at have en varmepude at sidde på 10 min 3x dagl. det resulterede i en nyrebækkenbetændelse,... Som var ret ubehagelig.. Blev hasteindlagt fordi jeg hele tiden besvimede..
Mvh Anja mor til 3

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Ja det er det men når man ønsker sig et bar så meget kan det hurtigt gå hen og blive et skal og ikk af lyst og det kan ødelægge meget i et forhold (hos nogen)

Gir dig fuldstændig ret ..
det os dejligt at i lige siger det - for det jo ikke altid lige noget man tænker over .. ! ..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Gir dig fuldstændig ret ..
det os dejligt at i lige siger det - for det jo ikke altid lige noget man tænker over .. ! ..

Nej det nemlig det, man har desværre med at glemme når man ønsker sig noget så meget... men held og lykke med det.

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Pusling30 skriver:

Undskyld, men da jeg var 16 år fik jeg afvide af min læge at der var fundet lidt bakterier i min urin der ikke skulle behandles, (havde dog ikke sex) fik afvide af min læge at jeg skulle drikke en masse vand og så sørge for at have en varmepude at sidde på 10 min 3x dagl. det resulterede i en nyrebækkenbetændelse,... Som var ret ubehagelig.. Blev hasteindlagt fordi jeg hele tiden besvimede..
Mvh Anja mor til 3

hvad prøver du at sige ? ..

Det lyder slet ikke rart , du gør mig lidt nervøs - - ved at sige det ..

er en kylling omkring sådan noget , hvilket du godt kan mærke heh ..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Okey
Nope. var hos lægen idag , (har skreven et indlæg om det ) ..
og der havde jeg kun lidt baktier i min urin, så han vil fraråde mig at blive behandlet når jeg ikk havde ondt når jeg tissede og ikk rendte på wc hele tiden.men kun havde lidt smeter i underlivet Jeg sq bare drikke en masse vand, så ku det ske og gå væk af sig selv. -

Uha det har jeg os haft. bare husk og drikke en masse vand så du kan blive renset ud

Anmeld

8. januar 2009

Kvindemin

HeY skriver:

God'aften .

Har lige et spørgsmål igen, igen.
Må man godt have sex når man har blærebetændelse ? - kan det skade noget ?

KraaaM .

Ej det kan du nu godt.

Blærebetændelse er jo ikke noget farligt, overhovedet
Smiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.