Må man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Nej det nemlig det, man har desværre med at glemme når man ønsker sig noget så meget... men held og lykke med det.

Tusinde tak
håber meget den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2009

twinboys

HeY skriver:

Mænd har altid lyst .. GRINER :d ..

Jamen husk det skal ikke gøres af pligt men af lyst

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Uha det har jeg os haft. bare husk og drikke en masse vand så du kan blive renset ud

Ja, prøver os .
men bliver lidt nervøs ved at læse den Pusling3d skriver heh ..

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

hvad prøver du at sige ? ..

Det lyder slet ikke rart , du gør mig lidt nervøs - - ved at sige det ..

er en kylling omkring sådan noget , hvilket du godt kan mærke heh ..

Det skal du ikke være læger/udstyr osv bliver altså bedre og bedre for hver måned år osv du skal bare lytte og stole på din læge, det var da hun var 16 og hun er 30 nu mon ikke der sket noget siden da... alle læger kan tage fejl som vo kan tage fejl men det sker sjældent så du skal bare stole på din læge og gøre som han/hun sagde staden for og tænke på hvad det kan være... jeg har selv haft lidt bagtusser i urinen og det hjalp med at drikke en masse vandt og få det ud på den måde... Lige som jeg har haft lidt surt udflåde som ALLE sagde var svamp men min læge sagde bare jeg skulle spise lidt anderledes og det gjorde jeg og væk var det...

Anmeld

8. januar 2009

HeY

twinboys skriver:

Jamen husk det skal ikke gøres af pligt men af lyst

Jeps . er heelt med

Anmeld

8. januar 2009

twinboys

HeY skriver:

Jeps . er heelt med

Godt så...

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Diana/Claus skriver:

Det skal du ikke være læger/udstyr osv bliver altså bedre og bedre for hver måned år osv du skal bare lytte og stole på din læge, det var da hun var 16 og hun er 30 nu mon ikke der sket noget siden da... alle læger kan tage fejl som vo kan tage fejl men det sker sjældent så du skal bare stole på din læge og gøre som han/hun sagde staden for og tænke på hvad det kan være... jeg har selv haft lidt bagtusser i urinen og det hjalp med at drikke en masse vandt og få det ud på den måde... Lige som jeg har haft lidt surt udflåde som ALLE sagde var svamp men min læge sagde bare jeg skulle spise lidt anderledes og det gjorde jeg og væk var det...

Okey .
nu jeg lidt mere rolig
Hvor meget vand drak du ca om dagen ? ..

Anmeld

8. januar 2009

pusling30

HeY skriver:

Ja, prøver os .
men bliver lidt nervøs ved at læse den Pusling3d skriver heh ..

Du skal bare være opmærksom på om smerten tiltager og hvis du syntes at du får mere ondt end godt er, så henvend dig til lægen igen.. Har man blærebetændelse skal man drikke rigeligt med væske.
Jeg tror ikke du behøver at være nervøs, bare du er opmærksom på dig selv og din krops signaler..
Knus Anja

Anmeld

8. januar 2009

Diana...

HeY skriver:

Okey .
nu jeg lidt mere rolig
Hvor meget vand drak du ca om dagen ? ..

Jeg har altid en kande vand i køleskabet og den skal være tom inden jeg går i seng + så har jeg en 1/2 flaske med i seng og den er os tom når jeg står op så det ca 2 1/2 l om dagen.

Anmeld

8. januar 2009

HeY

Pusling30 skriver:

Du skal bare være opmærksom på om smerten tiltager og hvis du syntes at du får mere ondt end godt er, så henvend dig til lægen igen.. Har man blærebetændelse skal man drikke rigeligt med væske.
Jeg tror ikke du behøver at være nervøs, bare du er opmærksom på dig selv og din krops signaler..
Knus Anja

Jeps, det er jeg os .
især når det er om sådan noget ,
han har os skreven en sedl på pillerne, hvis jeg sq få det værre .
altså få ondt når jeg tisser , rende på wc hele tiden . osv .
så sq jeg hente pillerne, men hvis jeg stadig havde det som nu, så han ingen grund til det, sq bare drikke en masse vand ..
Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.