Æu d.16.08.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Sof

Sikke en dejlig update, jeg håber det hele flasker sig for jer og at I snart venter på en lille bebs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Lisbeth1985

SnartGravid skriver:

Okay tak :-) Er behandlingen så gratis for Jer når i er med i forsøget?

Nej,vi betaler 5040 kr,som ved et normalt IVF-forsøg.. Vi betaler dog ikke ekstra for blastocystdyrkningen,hvilket man gør i det private..

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Sof skriver:

Sikke en dejlig update, jeg håber det hele flasker sig for jer og at I snart venter på en lille bebs 

Tak!! :-)

Anmeld

17. august 2011

DreamChild

Jeg er rigtig spændt på at høre hvordan det hele er gået med æggene, for vi er også igang.

Har taget næsespray i 2 uger nu og skal starte på Puregon i morgen og vi håber også på over 8 æg for at vi kan komme med i forsøget. Vi har ikke læst brocuren endnu da jeg først har fået den i dag til scanningen, men ud fra det jeg fik afvide af dem, så vil vi helt sikkert være med i forsøget 

Så jeg glæder mig til en update fra dig, og jeg er sikker på at denne her metode giver gevinst

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Jeg er rigtig spændt på at høre hvordan det hele er gået med æggene, for vi er også igang.

Har taget næsespray i 2 uger nu og skal starte på Puregon i morgen og vi håber også på over 8 æg for at vi kan komme med i forsøget. Vi har ikke læst brocuren endnu da jeg først har fået den i dag til scanningen, men ud fra det jeg fik afvide af dem, så vil vi helt sikkert være med i forsøget 

Så jeg glæder mig til en update fra dig, og jeg er sikker på at denne her metode giver gevinst

Det tror vi også, at det er Resultaterne med blastocystdyrkning er jo helt fantastiske - hvis man vel og mærke får et æg retur på 5-6.dagen

Jeg håber, at jeg kan komme med en god opdate på mandag

Er det jeres første forsøg? Held og lykke

Lisbeth

Anmeld

17. august 2011

DreamChild

Lisbeth1985 skriver:

Det tror vi også, at det er Resultaterne med blastocystdyrkning er jo helt fantastiske - hvis man vel og mærke får et æg retur på 5-6.dagen

Jeg håber, at jeg kan komme med en god opdate på mandag

Er det jeres første forsøg? Held og lykke

Lisbeth

Ja det er vores første forsøg med IVF, så vi er meget spændte.

Jeg krydser alt hvad jeg har Også held og lykke til jer

Anmeld

17. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Jeg er frisk igen Nu er jeg bare nervøs for opringningen på mandag

Jeg håber, at du har det rigtig godt

Det kan jeg godt forstå at du er, det var jeg også altid.

for gode nyheder og en masse super gode æg til jer.

Her går det, på fredag er jeg allerede halv vejs!! Det er helt vild, synes tiden går langsomt, men når man så ser tilbage er den jo gået lynhurtig alligevel.

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Ja det er vores første forsøg med IVF, så vi er meget spændte.

Jeg krydser alt hvad jeg har Også held og lykke til jer

Tak - efter 3 IUI'er, et frisk IVF-forsøg og et forsøg med fryseæg SKAL det bare lykkes nu - tålmodigheden og troen på, at det nok skal lykkes er ved at slippe op

Har i også været igennem IUI-forsøg?

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Det kan jeg godt forstå at du er, det var jeg også altid.

for gode nyheder og en masse super gode æg til jer.

Her går det, på fredag er jeg allerede halv vejs!! Det er helt vild, synes tiden går langsomt, men når man så ser tilbage er den jo gået lynhurtig alligevel.

Hvor er det vildt, at du allerede er halvvejs Det er bare så velfortjent Jeg er så glad på jeres vegne og håber, at vi gør jer kunsten efter lige om lidt

Det er ekstra spændende med opringningen denne gang, da der jo desværre er større risiko for, at der ingen æg er til oplægning, når det er blastocyster Det er så nervepirrende og tiden går bare så langsomt

Anmeld

18. august 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det vildt, at du allerede er halvvejs Det er bare så velfortjent Jeg er så glad på jeres vegne og håber, at vi gør jer kunsten efter lige om lidt

Det er ekstra spændende med opringningen denne gang, da der jo desværre er større risiko for, at der ingen æg er til oplægning, når det er blastocyster Det er så nervepirrende og tiden går bare så langsomt

Selvfølgelig gør I kusten efter lige om lidt.

Der er desværre altid en risiko, men tror du får lige så gode nyheder som Carina fik i går

Ventetiden er altid lang og træls. Håber I kan nyde weekenden og tænke på noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.