Æu d.16.08.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

hold op en dejlig opdatering fra dig!!!!!!!!!!!!!!!Er så glad på jeres vegne. Er sikke på der denne gang er en bebs på vej til jer. Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

fedt med æg nok

for at der er et super æg til oplægning.

Håber du er ovenpå igen.

Tak

Jeg er frisk igen Nu er jeg bare nervøs for opringningen på mandag

Jeg håber, at du har det rigtig godt

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Det SKAL nemlig bare lykkes, man kan jo ikke blive ved med at vente

Tusind tak. Ja, han er en sej lille gut, der overhovedet ikke virker påvirket af det

Det er f... godt gået, at den lille gulddreng

Ventetiden er ulidelig, så den må meget gerne være slut nu

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå søde..  Fingre for dig...

Her går det rigtig godt..  Lider af mange graviditetsgener men elsker min graviditet..

Det kan jeg godt forstå Hvornår er du sat til?

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

SnartGravid skriver:

Hej Lisbeth. Hvor skønt at det er gået så fint. Er lige nysgerrig på, hvilken klinik du er i behandling på? Lyder interessant med et blastosyst forsøg.

Kh Maria

Min blog

Vi bliver behandlet på Skejby Fertilitetsklinik..

Anmeld

17. august 2011

Mor til L&S

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer!

Så blev jeg frisk nok til at komme med en opdate på ÆU i dag

Vi kom ud på klinikken kl.9.00 og jeg var MEGET nervøs Det var jo ikke den sjoveste oplevelse vi havde i januar, da vi prøvede en ÆU for første gang Så nerverne var udenpå tøjet (læs: jeg tudede så snart manden kiggede på mig).. Oveni det var vi nervøse for, hvor mange æg der ville komme. Vi ville jo super gerne med i forsøget med blastocystdyrkning og dette kræver minimum 8 æg. Da vi var til scanning i fredags sagde lægen, at vi ikke måtte regne med mere en 7, så vi håbede på en positiv overraskelse..

Og det fik vi!!  Da vi kl.12.00 forlod klinikken igen var det med smil på læben, for der var 9 æg Så vi er nu med i forsøget, hvis æggene overlever til mandag

Og det var slet ikke slemt.. Jeg kunne selvfølgelig godt mærke det, men det var ingenting sammenlignet med sidste gang Så alt i alt har det bare været en skøn dag

Jeg er stadig lidt træt ovenpå den forholdsvis store dosis morfin, men meget glad Nu skal tiden bare flyve afsted til mandag, hvor vi forhåbentlig skal have lagt et guldæg tilbage

Tak for alle jeres søde ord og tanker I er virkelig guld værd og nogle fantastiske damer

Lisbeth

herfra

Det MÅ da være Jeres tur nu!

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Mor til Liva skriver:

herfra

Det MÅ da være Jeres tur nu!

TAK

Jeg håber, at det er vores tur nu Jeg synes i hvert fald, at vi har ventet ALT for længe..

Anmeld

17. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer!

Så blev jeg frisk nok til at komme med en opdate på ÆU i dag

Vi kom ud på klinikken kl.9.00 og jeg var MEGET nervøs Det var jo ikke den sjoveste oplevelse vi havde i januar, da vi prøvede en ÆU for første gang Så nerverne var udenpå tøjet (læs: jeg tudede så snart manden kiggede på mig).. Oveni det var vi nervøse for, hvor mange æg der ville komme. Vi ville jo super gerne med i forsøget med blastocystdyrkning og dette kræver minimum 8 æg. Da vi var til scanning i fredags sagde lægen, at vi ikke måtte regne med mere en 7, så vi håbede på en positiv overraskelse..

Og det fik vi!!  Da vi kl.12.00 forlod klinikken igen var det med smil på læben, for der var 9 æg Så vi er nu med i forsøget, hvis æggene overlever til mandag

Og det var slet ikke slemt.. Jeg kunne selvfølgelig godt mærke det, men det var ingenting sammenlignet med sidste gang Så alt i alt har det bare været en skøn dag

Jeg er stadig lidt træt ovenpå den forholdsvis store dosis morfin, men meget glad Nu skal tiden bare flyve afsted til mandag, hvor vi forhåbentlig skal have lagt et guldæg tilbage

Tak for alle jeres søde ord og tanker I er virkelig guld værd og nogle fantastiske damer

Lisbeth

Ih hvor godt med 9 æg. Jeg håber sådan at det er Jeres tur denne gang.

Kom så ægbasser

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor godt med 9 æg. Jeg håber sådan at det er Jeres tur denne gang.

Kom så ægbasser

Anmeld

17. august 2011

SnartGravid

Lisbeth1985 skriver:

Vi bliver behandlet på Skejby Fertilitetsklinik..

Okay tak :-) Er behandlingen så gratis for Jer når i er med i forsøget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.