Æu d.16.08.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har det GODT Jeg er helt vildt træt. Jeg sov i nogle timer, da vi kom hjem og siden har vi bare stenet foran tossekassen med take-out og slik (det er total forbudt hjemme hos os, når der er guldæg i maven, så vi tillod os at gøre det med god samvittighed i dag) 

Jeg er lidt øm i understellet, men det er nok naturligt og det er INGENTING sammenlignet med sidste gang, hvor jeg blødte helt åndsvagt og hvor jeg næsten ikke kunne stå oprejst - så jeg klager ikke

Jeg kan godt mærke, at jeg allerede nu er nervøs for den opringning,der kommer på mandag, men jeg prøver at skyde de dårlige tanker væk.. Men vi er desværre godt klar over, at bagsiden ved blastodyrkningen er, at risikoen for, at der ingen æg er til oplægning er meget større.. Men.. Det her skal bare afprøves og hvis der er æg på mandag er graviditetschancerne jo kæmpe store Så jeg håber inderligt på en god opringning på mandag

Jeg hepper vildt i hvertfald!!!! Kom så ægbasser, hep hep hep!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

Kruse90

yes smukke. Hvor er det bare dejligt.

Krydser for dine små æggebasser. Jeg håber du har det godt og er glad for at det var en positiv oplevelse denne gang.

Jeg skal høre fra klinikken i dag for at se om jeg skal til ÆO i dag kl 11.30

Kæmpe kram

Anmeld

17. august 2011

nielsen80

hold op en dejlig opdatering fra dig!!!!!!!!!!!!!!!Er så glad på jeres vegne. Er sikke på der denne gang er en bebs på vej til jer. Jeg krydser i hvert fald alt hvad jeg har

Anmeld

17. august 2011

AnneH

fedt med æg nok

for at der er et super æg til oplægning.

Håber du er ovenpå igen.

Anmeld

17. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Det håber jeg også Det skal bare lykkes denne gang!!

Og tillykke med den veloverståede operation i dag

Det SKAL nemlig bare lykkes, man kan jo ikke blive ved med at vente

Tusind tak. Ja, han er en sej lille gut, der overhovedet ikke virker påvirket af det

Anmeld

17. august 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Det håber jeg også Jeg vil så gerne være gravid nu

Hvordan går det med dig?

Kan jeg virkelig godt forstå søde..  Fingre for dig...

Her går det rigtig godt..  Lider af mange graviditetsgener men elsker min graviditet..

Anmeld

17. august 2011

SnartGravid

Lisbeth1985 skriver:

Hej skønne damer!

Så blev jeg frisk nok til at komme med en opdate på ÆU i dag

Vi kom ud på klinikken kl.9.00 og jeg var MEGET nervøs Det var jo ikke den sjoveste oplevelse vi havde i januar, da vi prøvede en ÆU for første gang Så nerverne var udenpå tøjet (læs: jeg tudede så snart manden kiggede på mig).. Oveni det var vi nervøse for, hvor mange æg der ville komme. Vi ville jo super gerne med i forsøget med blastocystdyrkning og dette kræver minimum 8 æg. Da vi var til scanning i fredags sagde lægen, at vi ikke måtte regne med mere en 7, så vi håbede på en positiv overraskelse..

Og det fik vi!!  Da vi kl.12.00 forlod klinikken igen var det med smil på læben, for der var 9 æg Så vi er nu med i forsøget, hvis æggene overlever til mandag

Og det var slet ikke slemt.. Jeg kunne selvfølgelig godt mærke det, men det var ingenting sammenlignet med sidste gang Så alt i alt har det bare været en skøn dag

Jeg er stadig lidt træt ovenpå den forholdsvis store dosis morfin, men meget glad Nu skal tiden bare flyve afsted til mandag, hvor vi forhåbentlig skal have lagt et guldæg tilbage

Tak for alle jeres søde ord og tanker I er virkelig guld værd og nogle fantastiske damer

Lisbeth

Hej Lisbeth. Hvor skønt at det er gået så fint. Er lige nysgerrig på, hvilken klinik du er i behandling på? Lyder interessant med et blastosyst forsøg.

Kh Maria

Min blog

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Det er fan f*cking tastick!!!

Det er så dejligt at høre, at du har blod på tanden igen

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg hepper vildt i hvertfald!!!! Kom så ægbasser, hep hep hep!!!!!

Tak søde Jeg håber, at hepperiet virker

Anmeld

17. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

yes smukke. Hvor er det bare dejligt.

Krydser for dine små æggebasser. Jeg håber du har det godt og er glad for at det var en positiv oplevelse denne gang.

Jeg skal høre fra klinikken i dag for at se om jeg skal til ÆO i dag kl 11.30

Kæmpe kram

Jeg har det godt Er bare super nervøs for opringningen på mandag

Jeg hepper helt vildt på guldægget i din mave - endnu engang tillykke med det gode resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.