Æu d.16.08.2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Lisbeth1985

sus73 skriver:

Rigtig meget held og lykke

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

HVAD SAGDE JEG!!!! jubii vidste, der gemte sig flere der oppe. Hvor er det bare fedt når man en sjælden gang i mellem føler der er medvind og man kan gå fra klinikken med et smil på læben. Åh jeg håber der er godt nyt til ÆO.. jeg kan bare mærke den er der denne gang..

DU HAVDE RET Det er bare så skønt med en optur i BIB-verdenen Nu håber jeg bare, at det bliver en god dag på mandag også Og at dine eskimoer overlever, så vi kan ruge sammen og ikke mindst, at vi kan melde os ind i gravidgruppen sammen

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Kæmpe tillykke med det gode resultat.. Jeg er helt sikker på at det hele kommer til at gå super godt..

kæmpe mange krydsede fingre her fra.. -KOM SÅ GULDÆG!

1000 tak

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Hvor er det skønt. Jeg havde også hver gang et par stykker mere end de lige kunne se, og det er jo en dejlig overraskelse.

Der bliver og heppet på alle æggene og håber på en dejlig update igen på mandag

Det håber jeg også Det skal bare lykkes denne gang!!

Og tillykke med den veloverståede operation i dag

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Sikke et fantastisk indlæg at læse fra dig søde..

alt hvad jeg kan for jer.. hvor var det bare flot med 9 æg.. Håber sådan det giver gevinst...

Det håber jeg også Jeg vil så gerne være gravid nu

Hvordan går det med dig?

Anmeld

16. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

DU HAVDE RET Det er bare så skønt med en optur i BIB-verdenen Nu håber jeg bare, at det bliver en god dag på mandag også Og at dine eskimoer overlever, så vi kan ruge sammen og ikke mindst, at vi kan melde os ind i gravidgruppen sammen

åhh ja...får helt gåsehud ved tanken om at vi måske snart kan melde os ind i graviditetsgruppen.. det virker så uvirkeligt, men hold op jeg håber det er denne gang det sker for os begge

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Yes søde!!!!!!!!!! Jeg var bare sikker på der var nok æg!!! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!!!!   Og hvor er det godt at høre det ikke var slemt denne gang!!!!!!!! Så skal de bare arte sig så du både får retur og på frys!!!!!!! Hepper for vildt!!!!!

Så er det nu guldæget kommer og om 9md. er du moar!!!!!!

Ihh, hvor jeg håber, at du får ret søde Lene Jeg kan slet ikke forstille mig den lykke det vil være, hvis jeg har et smukt lille ønskebarn liggende ved min side om 9 måneder.. Det er en drøm som virker så uopnåedelig nogle gange.. Men jeg håber og drømmer om, at det lykkes en dag - meget gerne NU!!

Jeg bliver MEGET lykkelig, hvis der er et godt æg til oplægning på mandag Så er det mindre vigtigt, om der også er til fryseren - selvom det selvfølgelig er en kæmpe ekstra gave

Hvordan går det med dig? Er det ikke bare skønt at være stikker igen? 

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

åhh ja...får helt gåsehud ved tanken om at vi måske snart kan melde os ind i graviditetsgruppen.. det virker så uvirkeligt, men hold op jeg håber det er denne gang det sker for os begge

Det er så vildt at tænke på!! Men det sker NU Vi har kæmpet så meget for det og nu skal det bare lykkes for os

Det må jo bringe held med sig, at vi skal ruge samtidig

Anmeld

16. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvordan har du det søde???

Jeg har det GODT Jeg er helt vildt træt. Jeg sov i nogle timer, da vi kom hjem og siden har vi bare stenet foran tossekassen med take-out og slik (det er total forbudt hjemme hos os, når der er guldæg i maven, så vi tillod os at gøre det med god samvittighed i dag) 

Jeg er lidt øm i understellet, men det er nok naturligt og det er INGENTING sammenlignet med sidste gang, hvor jeg blødte helt åndsvagt og hvor jeg næsten ikke kunne stå oprejst - så jeg klager ikke

Jeg kan godt mærke, at jeg allerede nu er nervøs for den opringning,der kommer på mandag, men jeg prøver at skyde de dårlige tanker væk.. Men vi er desværre godt klar over, at bagsiden ved blastodyrkningen er, at risikoen for, at der ingen æg er til oplægning er meget større.. Men.. Det her skal bare afprøves og hvis der er æg på mandag er graviditetschancerne jo kæmpe store Så jeg håber inderligt på en god opringning på mandag

Anmeld

17. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor jeg håber, at du får ret søde Lene Jeg kan slet ikke forstille mig den lykke det vil være, hvis jeg har et smukt lille ønskebarn liggende ved min side om 9 måneder.. Det er en drøm som virker så uopnåedelig nogle gange.. Men jeg håber og drømmer om, at det lykkes en dag - meget gerne NU!!

Jeg bliver MEGET lykkelig, hvis der er et godt æg til oplægning på mandag Så er det mindre vigtigt, om der også er til fryseren - selvom det selvfølgelig er en kæmpe ekstra gave

Hvordan går det med dig? Er det ikke bare skønt at være stikker igen? 

Det er fan f*cking tastick!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.