Stakkels Laura, kan godt forstå du synes det ikke er sjovt når der er sådanne bøller i vs...
Håber din snak med kontaktpædagogen bærer frugt, så I sammen kan finde en løsning på problemet!
Jeg synes også det er vigtigt at tage fat i den lille pige og hendes forældre, evt et fælles møde hvor I kan snakke om problemerne!
Min dreng er også en bølle, og er ikke så god til de små børn i vs! Han er knap 2 år (slut okt), og har ikke noget særlig sprog endnu! Han kan godt ud af ingenting skubbe de små børn (kravlebørnene) og lægge sig oven på dem. Han slår også indimellem, og forleden dag havde han bidt en af pigerne
Vi er blevet spurgt om vi legede vildt hjemme, og om vi oplevede de samme hændelser hjemme! Og desværre måtte vi svare ja, han er en rigtig rod, dreng med stort D, og nummer 3 i en søskendeflok. Han er dog også meget kærlig, og elsker at putte... Vi gør alt for at vise ham hvordan han skal være med andre børn, men han er bare bedst til de lidt større børn som han kan tumle med... Jeg tror det bliver bedre med tiden og nok også med lidt mere sprog, men lige nu er han en bølle! Pædagogerne siger dog at de synes det er blevet lidt bedre, men der er jo gode og dårlige dage...
Sad bare med en klump i halsen da jeg læste dit indlæg, for selvfølgelig er det synd for Laura og de andre børn i VS, men kan også det fra den bølle-pigens side... Da jeg jo selv er mor til en bølle!! Tror også Victor indimellem bliver ønsket langt væk af nogle af de andre forældre 
Knus Kathrina
Anmeld