Caroline86 skriver:
Jeg fatter det ikke!
Der er en BØLLE nede i Lauras vuggestue... Hun udnytter at hun er større end de andre og er virkelig strid! Hun skubber og slår så snart hun kan komme til det, og hun stopper ikke når de andre børn falder og slår sig
Hun er virkelig en l**te unge (ja, undskyld!!)...
Pædagogerne forsøger at stoppe hende og "skælder ud" når hun gør det, men det lader ikke til at der bliver fulgt op på det derhjemme for hun bliver mere og mere umulig!
Hun er knapt 2½ så vidt jeg ved og skal (heldigvis) i børnehave i løbet af året.
I dag blev Laura offer! Laura løb rundt og legede og pludselig kommer den her pige og skubber Laura så hårdt at hun falder og slår panden voldsomt!
Hvad F*nden sker der? Hvorfor gør hun sådan?
Jeg kan godt forstå reaktionen hvis et barn føler sig truet, men hun går, helt uprovokeret, over til de andre og banker dem!!! I morges da jeg afleverede Laura skubbede hun en lille dreng (lige lært at kravle) så han slog hovedet i gulvet og bagefter slog hun hans hoved ned i gulvet!!!! Med vilje!!! 

Vi tager det op med vores kontaktpædagog nu, for jeg vil IKKE have Laura i nærheden af hende længere 
Hendes bule stikker ca 1 cm ud fra panden
Her lidt billeder så I kan se størrelsesomfanget..
ARGH....
knus en virkelig vred Caroline
(p.s. hendes mor er HELT udenfor rækkevidde, så det er desværre slet ikke en mulighed at tale med hende)
ork,. stakkels barn 
Helt seriøst burde de forældre da godt nok ikke have lov at have et barn hvis de ikke engang kan takle at opdrage dem,.
Kan sagtens forstå du ikke ønsker dit barn i rækkevide med hende,. Ork,. hvor er det dog synd for dit barn,.! Det er jo ikke kun en skramme,.
ordenlig
herfra..!