Ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du amme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.396 visninger
77 svar
0 synes godt om
15. august 2011

annec

Ja, nu er der jo ikke lang tid til fødslen (forhåbeligt), er 40+0, og tænker rigtig meget om ammingen.

Jeg ønsker virkelig at amme, men når jeg siger det til folk, siger de bare, ja nu må vi se om du overhovedet kan amme.

Så vil gerne høre, ammede du? havde du nok mælk? Var der nogle problemer med ammingen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Ranarupta

annec skriver:

Ja, nu er der jo ikke lang tid til fødslen (forhåbeligt), er 40+0, og tænker rigtig meget om ammingen.

Jeg ønsker virkelig at amme, men når jeg siger det til folk, siger de bare, ja nu må vi se om du overhovedet kan amme.

Så vil gerne høre, ammede du? havde du nok mælk? Var der nogle problemer med ammingen?

Jeg ammede - indtil min søn var knap et år.

Jeg havde lidt svært ved at producere nok mælk, men det var vist psykisk, da vi var indlagt 3 uger på neonatal.
Så jeg fik nogle piller til at øge mængden (men vil ikke anbefale det til andre uden at de kender ALLE bivirkningerne)...

Anmeld

15. august 2011

Lunae

annec skriver:

Jeg ammede de første 8 dage og så måtte jeg opgive. Tror umiddelbart at jeg havde rigeligt mælk, men min datter suttede virkelig hårdt og jeg fik sår, betændelse og prøvede alt! Suttebrikker gjorde det værre og jeg tudede hele tiden. derfor stoppede jeg og har ikke fortrudt overhovedet! Min drøm var også at amme

Anmeld

15. august 2011

SjeBets

har skrevet ja, ammede begge to, men kunne desværre ikke selv holde den bette ( som var stor og sulten) mæt, så han fik supleret op fra meget tidligt med MME

Anmeld

15. august 2011

sandratobias

1. gang ammede jeg til Tobias var 10 eller 11 måneder.. SÅ gad han ikk mere.. 

Nu her er Amanda kun 6 måneder, men ammer stadig..  

Anmeld

15. august 2011

annec

Lunae skriver:

Jeg ammede de første 8 dage og så måtte jeg opgive. Tror umiddelbart at jeg havde rigeligt mælk, men min datter suttede virkelig hårdt og jeg fik sår, betændelse og prøvede alt! Suttebrikker gjorde det værre og jeg tudede hele tiden. derfor stoppede jeg og har ikke fortrudt overhovedet! Min drøm var også at amme

Hm ja okay, lyder godt nok heller ikke særligt rart!

Anmeld

15. august 2011

annec

SjeBets skriver:

har skrevet ja, ammede begge to, men kunne desværre ikke selv holde den bette ( som var stor og sulten) mæt, så han fik supleret op fra meget tidligt med MME

Ja okay, troede jeg faktisk ikke at man måtte. Altså både amme og give modermælkserstatning.

Anmeld

15. august 2011

annec

sandratobias skriver:

1. gang ammede jeg til Tobias var 10 eller 11 måneder.. SÅ gad han ikk mere.. 

Nu her er Amanda kun 6 måneder, men ammer stadig..  

Lyder super, sådan håber jeg også at det kommer til at gå her

Anmeld

15. august 2011

SaNiNa

De første par dag kæmpede vi med ammningen og han fik flaske samtidig, da han var 14 dag gammel kørte ammningen rimelig hver 2 timer i dag timerne og 1 gang om natten 10 min på hver bryst hvis han ville ikk altid.

Da han var 14 dag gammel nægtede han at tage flasken men ammede også fuld ud der.

Da han var 3½ månede ville han ikke ammes mere og ville stadig ikke tage flasken så vi begynd at give grød

Anmeld

15. august 2011

Anneiris

annec skriver:

Jeg ville rigtig gerne amme, så det gjorde jeg... I 1½ mdr :/
Hun hang ved mine bryster konstant! Når hun ikke gjorde skreg hun, men så prøvede jeg MME og så skreg hun ikke mere.
- Alt i alt, så ja.. Jeg ammede, men kun i 1½ mdr

- Held og lykke, og håber du kan amme fuldt ud <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.