Barnepige hvor meget i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

kirsti

som andre skriver 60 om dagen og 75kr om aftenen. Hvis i finder en under 18 så er det det samme hun ville få FØR skat i f.eks super marked og det er trods alt sort (går jeg ud fra)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

LotteN

Vi har lige fået barnepige som starte på imorgen.
Hun skal komme hver tirsdag og torsdag fra 18.45 - 20.45 ca.

Hun er 14 år gammel og får 50 kr i timen.
Hun skal mere eller mindre kun putte lærke og så kan hun se fjernsyn, lave lektier eller gå på nettet.

Har snakket om at skal vi bruge hende på andre tidspunkter en dag, så får hun 60 kr i timen, pga mere arbejde.

Anmeld

15. august 2011

Mille83

LotteN skriver:

Vi har lige fået barnepige som starte på imorgen.
Hun skal komme hver tirsdag og torsdag fra 18.45 - 20.45 ca.

Hun er 14 år gammel og får 50 kr i timen.
Hun skal mere eller mindre kun putte lærke og så kan hun se fjernsyn, lave lektier eller gå på nettet.

Har snakket om at skal vi bruge hende på andre tidspunkter en dag, så får hun 60 kr i timen, pga mere arbejde.

Tror også barnepige er en god ide, men vores skal være der om eftermiddagen dvs. hun skal ikke putte hende...

Skulle det være at der engang var en krise og hun skulle overnatte her, ville jeg nok også give en pris på natten istedet for timebaseret, men det er hvertfald ikke meningen hun skal overnatte her eller putte Nicoline. KUN en enkelt gang om måneden hvis vi skal ud og spise eller i biffen 

Anmeld

15. august 2011

LotteN

Mille83 skriver:

Tror også barnepige er en god ide, men vores skal være der om eftermiddagen dvs. hun skal ikke putte hende...

Skulle det være at der engang var en krise og hun skulle overnatte her, ville jeg nok også give en pris på natten istedet for timebaseret, men det er hvertfald ikke meningen hun skal overnatte her eller putte Nicoline. KUN en enkelt gang om måneden hvis vi skal ud og spise eller i biffen 

vi går begge til sport tirsdag og torsdag kl 19 - 20.30, så hvis vi vil fortsætte med dette skulle der findes en barnepige.

Ja, hvis vi snakker overnatning, så tror jeg også jeg ville finde en fast pris.
Men ellers så vil jeg mene du sagtens kan give hende 60 kr i timen, alt efter hvor gammel du vil have hende selvfølgelig

Anmeld

15. august 2011

Mille83

LotteN skriver:

vi går begge til sport tirsdag og torsdag kl 19 - 20.30, så hvis vi vil fortsætte med dette skulle der findes en barnepige.

Ja, hvis vi snakker overnatning, så tror jeg også jeg ville finde en fast pris.
Men ellers så vil jeg mene du sagtens kan give hende 60 kr i timen, alt efter hvor gammel du vil have hende selvfølgelig

Hende som vi har kig på lige pt. er vist 22 så jeg tror nu vi holder fast i de 75 kr. Det syntes jeg selv lyder meget fair af hvad i andre skriver.....

Anmeld

15. august 2011

Lullaby

Vi giver 75 kr om dagen. Der skal hun aflevere ungerne/hente dem og underholde dem.

Om aftenen giver vi 250 kr fra 18-21 ca. Der skal de samtidig også have nattøj på, børste tænder osv så det er lidt mere dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.