Barnepige hvor meget i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Sakris

Da jeg var 13 fik jeg 30 i timen, og steg til 50 gennem årene. Da jeg blev 18 fik jeg 75! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

morethanperfect

132319 skriver:

Tror hun mente 250 kr for to timer.

Det synes jeg dog også er alt for meget. Det svarer til en timeløn på 200 kr, før skat og det er der næppe nogen piger i den alder der kan få

Som nævnt vil jeg sige omkring 60 kr i dagtimerne og 75 kr om aftenen, det er nu altså en ganske god timeløn for det mange ser som hyggearbejde

Ja jeg mente 250 kr. for 2 timer .. Det er som man ser det ..

Min søn kan være lidt af en hård banan engang i mellem så min barnepige kan godt ha noget at kæmpe lidt med ..

Anmeld

14. august 2011

Mille83

morethanperfect skriver:

Min søn kan være lidt af en hård banan engang i mellem så min barnepige kan godt ha noget at kæmpe lidt med ..

Hehe det er rigtigt, det kommer også an på hvordan barnet er. 

Her er Nicoline heldigvis til og have med og gøre - hun er god til og forklare hvad hun vil, og de timer hun skal passes 16-18 ca vil der ikke skulle laves det vilde......

Anmeld

14. august 2011

132319

morethanperfect skriver:

Jeg ville aldrig byde en barnepige at passe min datter som hun er i øjeblikket, hehe

Men igen, 125 kr i timen synes jeg er meget når det ikke er beskattet...

Anmeld

14. august 2011

Mille83

132319 skriver:

Jeg ville aldrig byde en barnepige at passe min datter som hun er i øjeblikket, hehe

Men igen, 125 kr i timen synes jeg er meget når det ikke er beskattet...

Man kan jo så overveje hvis hun har været strid at det skal koste lidt mere, haha  Men 125 er meget når det er udenom skattefar...

Anmeld

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Mille83 skriver:

Syntes bare det lyder af lidt? Gør det ik? Syntes måske 75,- lyder mere fair, selvom der praktisk talt ikke er noget arbejde de 2 timer, en enkelt gang om måneden kan det være der skal varmes noget mad el lign....Men hun skal hverken puttes el lign i de timer....

Synes det lyder af meget!!!
I fakta f.eks, hvor de er ks, medarbejdere, dvs har med penge at gøre (man får mere hvis man har med penge at gøre, end hvis man fylder op. ) der får de 62,5 kr i timen.

Synes 50 kr er passende og så kan man sige man stiller mad og drikke til rådighed også selvfølgelig.
Og hvis det så er en aften i skal ud kan i jo evt. have købt nogen godter til hende også, og så stadig give hende 50 kr i timen, men evt ligge lidt oven i. ALtså hvis hun nu var der 5 timer en aften = 250 kr, og så kunne hun evt spise en pizza få drikke varer, slik til aften hygge, havde lejet en dvd til hende og så istedet for at give de 250 kr i timen så give hende 300 . = 60 i timen.
SÅdan tror ejg personligt jeg ville gøre.

Anmeld

15. august 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

Synes det lyder af meget!!!
I fakta f.eks, hvor de er ks, medarbejdere, dvs har med penge at gøre (man får mere hvis man har med penge at gøre, end hvis man fylder op. ) der får de 62,5 kr i timen.

Synes 50 kr er passende og så kan man sige man stiller mad og drikke til rådighed også selvfølgelig.
Og hvis det så er en aften i skal ud kan i jo evt. have købt nogen godter til hende også, og så stadig give hende 50 kr i timen, men evt ligge lidt oven i. ALtså hvis hun nu var der 5 timer en aften = 250 kr, og så kunne hun evt spise en pizza få drikke varer, slik til aften hygge, havde lejet en dvd til hende og så istedet for at give de 250 kr i timen så give hende 300 . = 60 i timen.
SÅdan tror ejg personligt jeg ville gøre.

Så nu det var til en over 18. Der for de 100,5, ca.
Så ville nok give omkring 75 til en over 18, eller 80. måske. Og stadig mad og drikkevarer til fri afbenyttelse.

Anmeld

15. august 2011

samantha1986

Jeg synes også lidt det kommer an på alder. da jeg var under 18 fik jeg 50 kr i timen for at passe to små unger. I dag hvis jeg skulle passe så ville jeg nok sige 80-100 kr i timen. Jeg synes ikke man kan gøre det op om man passer dem meget eller lidt. For man er jo et andet sted og "arbejder", og et arbejde er et arbejde.

Anmeld

15. august 2011

Nalle

Vi passer sommetider to børn på 6 og 8, vi tager 300,- for en overnatning feks, fra 18-19 til 11-12 dagen efter

Anmeld

15. august 2011

mn

Mille83 skriver:

Hej 

Vi har overvejet om vi skal have en barnepige, enten til og hente Nicoline (14 mdr.) et par gange om ugen i dagpleje, eller hvis vi vil ud en aften.

Men jeg har absolut ingen ide om hvor meget man giver en barnepige idag i løn - vi har aldrig haft en 

Så hvad er fair og give i timen?

ville bare lige give dig den her side: http://www.byensbedstebabysitter.dk/

der står noget om en vejledende pris og du kan søge efter det du vil have hun skal kunne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.