Er det synd????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Ox.

Vækkede aldrig min datter, men viste hun tegn på sult i søvne, lagde jeg hende til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Jeg vækkede ham ikke dengang, jeg listede flasken i hans mund, han kiggede måske bare kort på mig, og så spiste han imens han små sov og så var det ligesom det. Og trængte han til en ny ble ja så røg han op på puslebordet uden en lyd. Havde dæmpet rødt lys i rummet, så om natten vågnede han aldrig helt op, med lys og snakken

Må jeg spørge hvorfor du gav ham flasken? 

Anmeld

10. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvorfor du gav ham flasken? 

Ellers vågnede han kl 3 om natten

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Ox. skriver:

Vækkede aldrig min datter, men viste hun tegn på sult i søvne, lagde jeg hende til

Okay Tak for svar!

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Ellers vågnede han kl 3 om natten

Oki - skulle høre, om det var af samme årsag som mig

Tak for svar!

Anmeld

10. august 2011

N&J

Anonym skriver:

At vække baby for at give flaske, så mor og far får en hel nats søvn?

Min søn er 12 uger gammel og sover fra omkring kl 20-21 om aftenen, men vågner igen mellem 1 og 3 for at få 6. flaske. Jeg har en enkelt gang vækket ham og givet ham en flaske, fordi vi skulle tidligt op næste morgen og på ferie - og det var med udgangspunkt, at jeg kunne få flere sammenhængende timer... Min søn faldt efterfølgende i søvn uden problemer og sov til kl 6. Jeg må indrømme, at jeg synes det er fristende at vække ham de aftner hvor han ikke har fået 6. flaske, så vi (jeg) ikke skal op om natten og give ham den, men i stedet sove igennem... Selvom det snarere er mine behov fremfor bettemandens...

Hvad tænker I? 

Altså jeg sov ikke igennem før min datter var over et år.. men hvis det er en enkelt gang, ser jeg intet galt i det, vi skal tros alt også hænge sammen, men som præcip syntes jeg ikke man skal vække børn - helst.. 

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Altså jeg sov ikke igennem før min datter var over et år.. men hvis det er en enkelt gang, ser jeg intet galt i det, vi skal tros alt også hænge sammen, men som præcip syntes jeg ikke man skal vække børn - helst.. 

Det vil ikke være hver aften, da han ofte når at få sjette flaske inden han kommer i seng... Så sover han nemlig igennem til næste morgen kl. 6. Det ville være rart hvis vores rytme kunne blive mere fastlagt, men han er endnu så bette, så der ikke er noget der hedder fastrytme - bare en træt mor der gerne vil sove igennem - men hvem vil ikke det?

Tak for svar!

Anmeld

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kamtok skriver:

Jeg synes det er fint at tage ham op, men du behøver ikke at vække ham.. Du kan bare give ham flasken mens han sover.
Det har jeg gjort med min dreng siden han var små 3 måneder tror jeg, og han har sovet igennem siden (naturligvis vågner han engang imellem om natten, men det er ikke pga. sult, og heldigvis meget sjældent).. Jeg gør det hele klar, henter ham fra hans seng og sidder med ham inde i stuen (i mørke og med total stilhed), og så nupper han en hel flaske mens jeg bare nyder ham, og så lægger jeg ham ind i seng igen og vågner til en glad og frisk dreng om morgenen.

Dét trick skal jeg da prøve når baby kommer  

Anmeld

10. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

At vække baby for at give flaske, så mor og far får en hel nats søvn?

Min søn er 12 uger gammel og sover fra omkring kl 20-21 om aftenen, men vågner igen mellem 1 og 3 for at få 6. flaske. Jeg har en enkelt gang vækket ham og givet ham en flaske, fordi vi skulle tidligt op næste morgen og på ferie - og det var med udgangspunkt, at jeg kunne få flere sammenhængende timer... Min søn faldt efterfølgende i søvn uden problemer og sov til kl 6. Jeg må indrømme, at jeg synes det er fristende at vække ham de aftner hvor han ikke har fået 6. flaske, så vi (jeg) ikke skal op om natten og give ham den, men i stedet sove igennem... Selvom det snarere er mine behov fremfor bettemandens...

Hvad tænker I? 

Når baby er så lille er det baby der bestemmer, så må du/i altså op, uanset om kl er 22 eller 03.

Kunne aldrig drømme om at vække baby for at tilgodese egne behov!

Anmeld

10. august 2011

sne190810

Anonym skriver:

Må jeg høre hvorfor?

Fordi jeg er ganske sikker på at babyen nok selv skal sige til, hvis der er noget. Både mht. ren ble og sult.

Og så tror jeg på at søvn avler søvn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.