Her i huset har vi på det halvandet år der er gået med vores søn kun vækket ham tre gange fordi vi skulle til læge med ham - vacc. Jeg er meget imod at vække et barn fra dets søvn .. så personligt, så syntes jeg du skulle lade ham sove.
Men lyt til din mavefornemmelse eller google på barnets søvn, og se hvilke råd der eventuelt kommer der.. jeg ved det ikke.. har bare altid haft det på samme måde, som med killinger - dem vækker man heller ikke fra deres søvn
Drømmeland er et dejligt sted at være. Og Elias har altid fundet sin egen rytme, vi har aldrig haft klokkeslæt på ham. Var han træt kl. 18 og kunne sove, så lod vi ham sove - også selvom klokken blev 21.30 når han vågnede - så var det op og hygge lidt og så viste han helt naturlige tegn på at han var blevet søvnig igen.. det har været enormt befriende bare at følge hans rytme.. ingen kævl og sover igennem - også selvom jeg var oppe 2 gange hver nat i mange måneder da han var lille, men man finder en rytme - og så er den ikke længere...
Føler mig meget priviligeret over ikke at have skulle bide i det sure æble og have opgør om aftenen eller middagsluren, som man hører om nogen tager med deres børn. Det kommer altsammen eventually 
Anmeld