i morgen bliver vores 'pige' kort håret... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Christina.78

My prince charming

Jeg elsker bare hans smil og hans udtryk omend jeg aldrig har set ham irl...han ligner bare en supersød lille gut som kommer til at knuse mange pigehjerter engang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

alle kan heller ikke vente mere... de flytter først tilbage 1 okt, måske før - men alle glæder sig inkl forældre...

Skal nok lige se om jeg kan fange ham igen med camera når lokkerne er faldet... Og fortælle om hans dag..

Da jeg smurte madpakke; moar, der skal være 2 oste haps idag - for skal dele med philer... Men han har så fri idag, hans bedste ven. Så han var sådan lidt betuttet, for hvem skulle han så lige lege med...

Så venter lidt det værste... Han har bidmærker og blå mærke i panden, men ingen ved noget og han siger han selv har bidt sig selv mm. Suk...

Nåå hvor er frederic sååå sød.. og hvor er det bare super trist at hans ven ikke var der idag når han ville have en ostehaps med til ham...

og hold da op bid i panden  det lyder ikke særlig rat

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

nej ikke endnu..

Han er i bh indtil kl 14.30, derefter kører vi ud på stationen og får ham klippet...

Muffins'ne er bagt og står klar...

Og tak...

Kan vi stadig nå at se den smukke prins eller er han kommet i seng?

Anmeld

11. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Honnie's Wife<3 skriver:

Er din smukke dreng ikke blevet klippet endnu??

Hvis han er, vil vi da gerne se nogle friske billeder

Smukke børn bliver man aldrig træt af at se på, så vis ham endelig frem!!

de kommer skal lige have dem lagt ind...

Han havde ikke sovet i bh igår, så klipningen vælted lige hele læsset og han var bare ked og træt da vi landed hjemme igen. Så han kom i bad - mad og lå i sin seng inden kl var 18.

Anmeld

11. august 2011

Christina.78 skriver:

My prince charming

Jeg elsker bare hans smil og hans udtryk omend jeg aldrig har set ham irl...han ligner bare en supersød lille gut som kommer til at knuse mange pigehjerter engang...

tak..

Arh mon det går så galt...?

Anmeld

11. august 2011

B&J skriver:

Nåå hvor er frederic sååå sød.. og hvor er det bare super trist at hans ven ikke var der idag når han ville have en ostehaps med til ham...

og hold da op bid i panden  det lyder ikke særlig rat

Han var der heldigvis idag...

Han stod og leged med nogle andre børn og frederic stod lidt genert og kigge på, lige indtil philip sagde; se det er min aller bedste ven Frederic og han må altså gerne være med...

Anmeld

11. august 2011

B&J

Han var der heldigvis idag...

Han stod og leged med nogle andre børn og frederic stod lidt genert og kigge på, lige indtil philip sagde; se det er min aller bedste ven Frederic og han må altså gerne være med...

Nååå mit hjerte gav lige et op ja han er han bedste ven hvor er frederic sååå heldig at have så god en ven

Anmeld

11. august 2011

de loved billeder - laaangt om længe...

1-3. alle lige efter han er blevet klippet igår og laver ballade på dah station...

4-6. fjoller her til morgen...

7. klar til bh...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2011

B&J skriver:

Nååå mit hjerte gav lige et op ja han er han bedste ven hvor er frederic sååå heldig at have så god en ven

de var også bedste venner i dp...

Indtil hans mor valgte at flytte ham i vs, da hans storebror gik i samme bygning blot i bh - så var der jo kun et afl sted...

Men de har holdt kontakten lige siden, da vi bor nogle få km fra hinanden... Så de har leget meget sammen på trods af at de gik vs og dp. Valgte også at de skulle på samme stue...

Det blev så lige opdaget idag at han har saft med i bh, da han gerne ville have en mat gennemsigtig drikkedunk med... De andre dage har det været en farvet dunk. Suk... Sidste uge hvor det var så varmt havde han jo vand med og der fik han ikke engang drukket 1 cm af vand. Og på trods af han stadig for aff pulver begyndte han's aff at blive meget hård - pga for lidt væske. Så valgte at putte lidt saft i, meget svag grøn farve.

SÅ må jeg på jagt efter noget der har vandfarve...

Anmeld

11. august 2011

mon ikke lige dette kan bruges også...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.