i morgen bliver vores 'pige' kort håret... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Isabella_mor

Mor til Frederic skriver:

det håber vi godt nok ikke, men vi ved det ikke..

Selve op. tager ikke så lang tid - mere helings halløj der tager tid..

ja det kan jeg godt forstå (har jo selv prøvet at bliver opereret (kejsersnit) så jev ved hvordan det er. og det må da kun værre endnu værre når det er føderne det går ud over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Maalene

tak tak...

sure dage er der heller ikke mange af...

Det kunne jeg heller ikke forestille mig - han er altid en stor solstråle på dine billeder

Anmeld

9. august 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Jaa det skulle han men når han har haft længest hår og neutral tøj på så ligner han også lidt en pige og ja det er møg træls det er så tygt men også smukt

Gad vide om jeg kunne gøre det ved frederic og så komme en sløjfe/spænde i håret... ? Eller har han for drenget ansigt til at folk ville hoppe på den...

Anmeld

9. august 2011

gravid20 skriver:

sikke en lille charmetrold du har dig der

tak skal du have...

Anmeld

9. august 2011

B&J

Gad vide om jeg kunne gøre det ved frederic og så komme en sløjfe/spænde i håret... ? Eller har han for drenget ansigt til at folk ville hoppe på den...

ja prøv du det og se om du får at vide om du har en lille prinsesse .... tror det ville virke hvis jeg gjorde ved daniel selv om han har blå på og drenge tøj sko og alt siger de stadig han er en pige fordi han har langt hår øv øv...

Anmeld

9. august 2011

B&J skriver:

det lyder godt nok ikke som den bedste start desværre ikke efter de andre kom tilbage, øv øv... men håber de får mere styr over det hele for på wc og mad skal han jo have er lidt ked af de slet ikke har holdt øje med det var side manden der havde spist han mad ...

det værste er at frederic sagtens kan holde sig alle de timer og har det fint med ikke at skulle spise... Så var lidt ked af at de ikke havde magtet opgaven, når de har sagt de kan rumme ham...

Så er glad for jeg stadig har ferie, for at gå fra 2 timer + til middag til 0 er bare en for stor mundfuld.

Men de har arbejdet på alle 3 ting idag, så håber det bliver bedre dag for dag..

Anmeld

9. august 2011

isabellamor skriver:

ja det kan jeg godt forstå (har jo selv prøvet at bliver opereret (kejsersnit) så jev ved hvordan det er. og det må da kun værre endnu værre når det er føderne det går ud over..

Det værste var jo at han lige var blevet renlig og begynde at give ble på igen ville jeg bare ikke...

Spurgte nemlig om hvis han havde mod på det måtte begynde at støtte på fødderne på evt 2-3 dagen, med det svar at det måtte han da gerne - men at det ville gøre så herre nas, svie mm at det ville han slet ikke...

Så det var lidt af en opgave at tørre numse efter toilet besøg eller tisse, når han ikke kunne støtte på begge fødder..

Han er som sin mor 'lavet af beton' så allerede på 3 dagen begyndte han at kravle og på 5 dagen hopped han på trampolin, spilled bold, løb på balance cykel osv. Men han burde nok have siddet mere stille, for hans aktiviter gjorde at det ikke groed sammen og der gik betændelse i den ene...

Fik også selv ks..

Anmeld

9. august 2011

Maalene skriver:

Det kunne jeg heller ikke forestille mig - han er altid en stor solstråle på dine billeder

tak..

Han er til dd. stadig en stille og rolig dreng, der ikke giver det store udsving... Heller ikke trods alder har været på besøg herhjemme.

tror han sidste dag til et eller andet legetøj sagde; for satan... men kigged hurtigt overrasket op og spurgte; er det et grimt ord, mor? Ja freder det er det og sådanne ord bruger vi ikke herhjemme.. Moar? jeg syntes også det lyder grimt og det skal blive nede i børnehaven...

Anmeld

9. august 2011

Isabella_mor

Det værste var jo at han lige var blevet renlig og begynde at give ble på igen ville jeg bare ikke...

Spurgte nemlig om hvis han havde mod på det måtte begynde at støtte på fødderne på evt 2-3 dagen, med det svar at det måtte han da gerne - men at det ville gøre så herre nas, svie mm at det ville han slet ikke...

Så det var lidt af en opgave at tørre numse efter toilet besøg eller tisse, når han ikke kunne støtte på begge fødder..

Han er som sin mor 'lavet af beton' så allerede på 3 dagen begyndte han at kravle og på 5 dagen hopped han på trampolin, spilled bold, løb på balance cykel osv. Men han burde nok have siddet mere stille, for hans aktiviter gjorde at det ikke groed sammen og der gik betændelse i den ene...

Fik også selv ks..

haha det kender jeg godt. jeg lå bestemt heller ikke på den lade side efter kejsersnittet. og når man er så lille og verden er så stor og spændende er det ikke sjovt at sidde i en kørestol særlig længe ad gangen... 

ja jeg fulgte godt med i kavalkaden af hans gøren efter operationen... han er en sej unge..  

Anmeld

9. august 2011

Maalene

tak..

Han er til dd. stadig en stille og rolig dreng, der ikke giver det store udsving... Heller ikke trods alder har været på besøg herhjemme.

tror han sidste dag til et eller andet legetøj sagde; for satan... men kigged hurtigt overrasket op og spurgte; er det et grimt ord, mor? Ja freder det er det og sådanne ord bruger vi ikke herhjemme.. Moar? jeg syntes også det lyder grimt og det skal blive nede i børnehaven...

Haha - hvor er han bare god

Sikke en sød kommentar - han virker godt nok som en god dreng

Selvom navnet får en til at tænke på sådan en rigtig fræk lille dreng... Hehe... Men fantastisk, at I er sluppet udenom trodsalderen, er vidst de færreste, som er så heldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.