i morgen bliver vores 'pige' kort håret... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

ja prøv du det og se om du får at vide om du har en lille prinsesse .... tror det ville virke hvis jeg gjorde ved daniel selv om han har blå på og drenge tøj sko og alt siger de stadig han er en pige fordi han har langt hår øv øv...

ej, tror ikke hopper den...

Det da lidt træls at folk kan fejl bedømme det, især nu her hvor han ikke er baby mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

ej, tror ikke hopper den...

Det da lidt træls at folk kan fejl bedømme det, især nu her hvor han ikke er baby mere..

ja de kigger ham lige i hovede fordi han er lidt hår og ja et pige ansigt ja så er han en pige stedet for lige at kigge andre steder...

men jeg syntes bestemt ikke han ligner en pige se lige her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2011

B&J

det værste er at frederic sagtens kan holde sig alle de timer og har det fint med ikke at skulle spise... Så var lidt ked af at de ikke havde magtet opgaven, når de har sagt de kan rumme ham...

Så er glad for jeg stadig har ferie, for at gå fra 2 timer + til middag til 0 er bare en for stor mundfuld.

Men de har arbejdet på alle 3 ting idag, så håber det bliver bedre dag for dag..

ja det håber jeg virkelig også det bliver meget bedre... for ja han skal ikke holde sig og han skal også have mad og håber da de magter den opgave for det er altså MEGET VIGTIGT

Anmeld

9. august 2011

isabellamor skriver:

haha det kender jeg godt. jeg lå bestemt heller ikke på den lade side efter kejsersnittet. og når man er så lille og verden er så stor og spændende er det ikke sjovt at sidde i en kørestol særlig længe ad gangen... 

ja jeg fulgte godt med i kavalkaden af hans gøren efter operationen... han er en sej unge..  

jeg var godt nok hæmmet...

Men var også en fitness tosse der træned til det sidste, med både hold og eget program... Så da de skar mine veltrimmed mave muskler over, var og har det været et maridt siden... havde en fedt % på 12 og synlige muskler over hele linjen..

Han klared det til ug. 

Anmeld

9. august 2011

Maalene skriver:

Haha - hvor er han bare god

Sikke en sød kommentar - han virker godt nok som en god dreng

Selvom navnet får en til at tænke på sådan en rigtig fræk lille dreng... Hehe... Men fantastisk, at I er sluppet udenom trodsalderen, er vidst de færreste, som er så heldige

tak for de fine ord...

Fremmed kan også udbryde; hold op hvor ser han fræk ud... Han er også fræk, bare på den pæne måde...

Hverken provokerende, hysterisk, voldelig eller ond... Vi har tænkt meget over at det nok kommer nu hvor han er startet i bh - men ved det ikke, vi har ikke set spor af det endnu...

Det er lidt sønderjyde i ham så et kys er lig med et mut.. Spurgte ham den ene aften da han skulle puttes om han vidste hvorfor mor/far mut'er ham og fik dette varme svar; ja, det er fordi mor er så glad for mig og hun elsker mig. Jeg elsker også mor og elsker mig...

Anmeld

9. august 2011

B&J skriver:

ja de kigger ham lige i hovede fordi han er lidt hår og ja et pige ansigt ja så er han en pige stedet for lige at kigge andre steder...

men jeg syntes bestemt ikke han ligner en pige se lige her

pige hvor?

han ligner da slet ikke en pige, han har da drenge looket...

Anmeld

9. august 2011

B&J

pige hvor?

han ligner da slet ikke en pige, han har da drenge looket...

jaa men det mener folk åbenbart ikke den eneste der har sagt ej sikke en smuk dreng i har var en meget gammel mand der stod og smilede og vinkede til ham ... 

Anmeld

9. august 2011

Maalene

tak for de fine ord...

Fremmed kan også udbryde; hold op hvor ser han fræk ud... Han er også fræk, bare på den pæne måde...

Hverken provokerende, hysterisk, voldelig eller ond... Vi har tænkt meget over at det nok kommer nu hvor han er startet i bh - men ved det ikke, vi har ikke set spor af det endnu...

Det er lidt sønderjyde i ham så et kys er lig med et mut.. Spurgte ham den ene aften da han skulle puttes om han vidste hvorfor mor/far mut'er ham og fik dette varme svar; ja, det er fordi mor er så glad for mig og hun elsker mig. Jeg elsker også mor og elsker mig...

Århh, så må ens mor hjerte da smelte, når han siger sådan Eeej, hvor er han altså herlig... Hehe...

Ja, kan nemt være der kommer til "oprør", når han nu er kommet over til de større børn, men mon ikke han bare bliver ved med at være jeres lille dejlige Frederic

Ja, han ser virkelig også bare fræk ud, men han ligner heller ikke en bølle - han ligner bare en ualmindelig glad dreng med masser af krudt i røven

Anmeld

9. august 2011

B&J skriver:

ja det håber jeg virkelig også det bliver meget bedre... for ja han skal ikke holde sig og han skal også have mad og håber da de magter den opgave for det er altså MEGET VIGTIGT

Håber også på at der er bedring dag for dag...

Og det ved de.. Vi har snakket og de har noteret/ spurgt indtil frederic og hans behov - længe inden de sagde ja til ham. Så de skal bare ikke bakke ud nu..

Meget bliver også lettere når de kommer ned i deres nye bh lokaler og derved for 500 m2 mere 'bolig'  og 10.000 m2 legeplads, istedet for de pavilioner de er i lige pt..

Anmeld

10. august 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

han er sådan en køn dreng... 

i min verden måtte alle drengebørn gerne være langhårede... (det får villads lov til at blive)

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.