i morgen bliver vores 'pige' kort håret... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

Håber også på at der er bedring dag for dag...

Og det ved de.. Vi har snakket og de har noteret/ spurgt indtil frederic og hans behov - længe inden de sagde ja til ham. Så de skal bare ikke bakke ud nu..

Meget bliver også lettere når de kommer ned i deres nye bh lokaler og derved for 500 m2 mere 'bolig'  og 10.000 m2 legeplads, istedet for de pavilioner de er i lige pt..

Jaa det vil gøre en stor forskeld når de kommer tilbage... men håber helt klar at de gør stor fremskrid snart så de overholder hvad de lover for det er en vigtig ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Maalene skriver:

Århh, så må ens mor hjerte da smelte, når han siger sådan Eeej, hvor er han altså herlig... Hehe...

Ja, kan nemt være der kommer til "oprør", når han nu er kommet over til de større børn, men mon ikke han bare bliver ved med at være jeres lille dejlige Frederic

Ja, han ser virkelig også bare fræk ud, men han ligner heller ikke en bølle - han ligner bare en ualmindelig glad dreng med masser af krudt i røven

Ja han er faktisk meget kærlig, elsker at give kram mm.

Så vi håber det vedbliver og han ikke får for mange bh idéer..

Og tak...

Anmeld

10. august 2011

B&J skriver:

Jaa det vil gøre en stor forskeld når de kommer tilbage... men håber helt klar at de gør stor fremskrid snart så de overholder hvad de lover for det er en vigtig ting

Det tror jeg nemlig også, over hele linjen bliver det meget lettere og nemmere...

Lige nu har de jo 'kun' 2 toilet'er i voksen str og ingen privat 'liv'. SÅ det bliver godt med toilet'er i børne str og med små skillevæg mellem og forhæng, så de der er generte kan lukke for - men de voksne stadig kigger over...

Også bare alt det legeplads - redskaber osv der kommer, lige pt har de en kæmpe sandkasse - 2 gynger - en lille hjemmelavet mooncar bane på gummimåtter - et stort sort rør til at kravle i og ovenpå... Så med 10.000 m2 legeplads med kravlevæge, huller osv skal det nok blive godt..

Glæder mig også til at hente ham idag... Både for at høre hvordan det er gået og så fordi han skal klippes...

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

Det tror jeg nemlig også, over hele linjen bliver det meget lettere og nemmere...

Lige nu har de jo 'kun' 2 toilet'er i voksen str og ingen privat 'liv'. SÅ det bliver godt med toilet'er i børne str og med små skillevæg mellem og forhæng, så de der er generte kan lukke for - men de voksne stadig kigger over...

Også bare alt det legeplads - redskaber osv der kommer, lige pt har de en kæmpe sandkasse - 2 gynger - en lille hjemmelavet mooncar bane på gummimåtter - et stort sort rør til at kravle i og ovenpå... Så med 10.000 m2 legeplads med kravlevæge, huller osv skal det nok blive godt..

Glæder mig også til at hente ham idag... Både for at høre hvordan det er gået og så fordi han skal klippes...

Er din smukke dreng ikke blevet klippet endnu??

Hvis han er, vil vi da gerne se nogle friske billeder

Smukke børn bliver man aldrig træt af at se på, så vis ham endelig frem!!

Anmeld

10. august 2011

B&J

ej hvor bliver det alt for dejligt når de får lavet alt det om..

og du må lige give en update på hvordan det er gået i dag og hvor smuk han er blevet  når han får taget alle "pige" lokkerne af

Anmeld

10. august 2011

Honnie's Wife<3 skriver:

Er din smukke dreng ikke blevet klippet endnu??

Hvis han er, vil vi da gerne se nogle friske billeder

Smukke børn bliver man aldrig træt af at se på, så vis ham endelig frem!!

nej ikke endnu..

Han er i bh indtil kl 14.30, derefter kører vi ud på stationen og får ham klippet...

Muffins'ne er bagt og står klar...

Og tak...

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

nej ikke endnu..

Han er i bh indtil kl 14.30, derefter kører vi ud på stationen og får ham klippet...

Muffins'ne er bagt og står klar...

Og tak...

Håber du smider en update og lidt nye billeder ind når han er færdig

Velbekomme

Anmeld

10. august 2011

B&J skriver:

ej hvor bliver det alt for dejligt når de får lavet alt det om..

og du må lige give en update på hvordan det er gået i dag og hvor smuk han er blevet  når han får taget alle "pige" lokkerne af

alle kan heller ikke vente mere... de flytter først tilbage 1 okt, måske før - men alle glæder sig inkl forældre...

Skal nok lige se om jeg kan fange ham igen med camera når lokkerne er faldet... Og fortælle om hans dag..

Da jeg smurte madpakke; moar, der skal være 2 oste haps idag - for skal dele med philer... Men han har så fri idag, hans bedste ven. Så han var sådan lidt betuttet, for hvem skulle han så lige lege med...

Så venter lidt det værste... Han har bidmærker og blå mærke i panden, men ingen ved noget og han siger han selv har bidt sig selv mm. Suk...

Anmeld

10. august 2011

Honnie's Wife<3 skriver:

Håber du smider en update og lidt nye billeder ind når han er færdig

Velbekomme

Det skal jeg nok...

Lægger dem bare herind i denne tråd...

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

Det skal jeg nok...

Lægger dem bare herind i denne tråd...

Super, så kigger jeg forbi senere og ser det lille vidunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.