Dp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Har du nogen sinde prøvet at komme uanmeldt før tid? ligger hun og tager en lille blund på sofaen siden hun gerne vil vide hvornår du kommer?

ved ikke altså hun leger sjælde men ungerne men snakker meget med dem fra en stol, men ved faktisk ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Fru Hansen

Anonym skriver:

ved ikke altså hun leger sjælde men ungerne men snakker meget med dem fra en stol, men ved faktisk ikke

Noger underligt er der altså hos den dagplejer. Jeg håber du kan få hjælp hos pædagogen eller bare en god forklaring. Nogle gange er det bare det der skal til.
Men husk også at stole på din mave fornemmelse. Hvis den ikke er god ville jeg flytte ham til en anden dagplejer.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Noger underligt er der altså hos den dagplejer. Jeg håber du kan få hjælp hos pædagogen eller bare en god forklaring. Nogle gange er det bare det der skal til.
Men husk også at stole på din mave fornemmelse. Hvis den ikke er god ville jeg flytte ham til en anden dagplejer.

tror det ender med en flytning for næsten hver gang jeg henter ham så er der noget jeg gør forkert eller noget galt

Anmeld

9. august 2011

Mi

NEJ det kan hun ikke. I vores kommune hedder det sig at tidsrummet mellem 9-12 er pædagogisk tidsrum, hvor man som udgangspunkt ikke kan aflevere og hente, men jeg har aldrig oplevet eller hørt om at det er blevet håndhævet stivnakket. Jeg kan da ikke lade være med at tænke på, hvad det er hun ikke vil have at du pludselig skal komme og opdage, hvis du kommer tidligt

Desuden skal din søn ikke sidde hverken i barnevogn eller i højstol, med mindre det er fordi han er utryg ved at være på gulvet hos de andre børn. Det begrænser jo hans motoriske udvikling og indskrænker den verden han kan opleve, og det skal du ikke finde dig i!

Godt du får en snak med din dp pædagog!!!

Anmeld

9. august 2011

Fru Hansen

Anonym skriver:

tror det ender med en flytning for næsten hver gang jeg henter ham så er der noget jeg gør forkert eller noget galt

Ih altså hvor jeg ville ønske at jeg kunne sende dig en god og omsorgsfuld dagplejer. Der er heldigvis mange af dem derude.

Held og lykke.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

NEJ det kan hun ikke. I vores kommune hedder det sig at tidsrummet mellem 9-12 er pædagogisk tidsrum, hvor man som udgangspunkt ikke kan aflevere og hente, men jeg har aldrig oplevet eller hørt om at det er blevet håndhævet stivnakket. Jeg kan da ikke lade være med at tænke på, hvad det er hun ikke vil have at du pludselig skal komme og opdage, hvis du kommer tidligt

Desuden skal din søn ikke sidde hverken i barnevogn eller i højstol, med mindre det er fordi han er utryg ved at være på gulvet hos de andre børn. Det begrænser jo hans motoriske udvikling og indskrænker den verden han kan opleve, og det skal du ikke finde dig i!

Godt du får en snak med din dp pædagog!!!

jeg vil også først hente klokken 14:00.

men jeg ringer til pædagoge imorgen og aftaler et m'øde

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Ih altså hvor jeg ville ønske at jeg kunne sende dig en god og omsorgsfuld dagplejer. Der er heldigvis mange af dem derude.

Held og lykke.

jep kender mange kanon gode Dagplejer så modet er der for at få en ny

Anmeld

9. august 2011

Tulle28

Eiiii hvad har hun gang i?! Jeg ville MED DET VUNS få en ny DP'er... Det der kan hverken du eller din søn være tjent med.

Og hvad er det med at hun ikke leger med dem?? Hun burde da ikke være DP'er Godt du ringer til DP pædagogen!

Held og lykke og opdater lige ikk?!

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Eiiii hvad har hun gang i?! Jeg ville MED DET VUNS få en ny DP'er... Det der kan hverken du eller din søn være tjent med.

Og hvad er det med at hun ikke leger med dem?? Hun burde da ikke være DP'er Godt du ringer til DP pædagogen!

Held og lykke og opdater lige ikk?!

det vil jeg også gerne have så håber ikke der er for meget ventetid, ellers må uddannelsen komme på stan-by,

men jo skal nok opdatere når jeg får et møde og har snakket med pædagogen

Anmeld

9. august 2011

Mi

Anonym skriver:

jeg vil også først hente klokken 14:00.

men jeg ringer til pædagoge imorgen og aftaler et m'øde

Det skal du helt sikkert gøre. Min datter startede i vs i august, da hun var 8 måneder. Og hun var altid nede og lege på legepladsen, hver formiddag. Hun kunne jo sidde i sandkassen, eller også havde de et tæppe på græsset i skyggen hvor hun legede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.