Hejsa alle, er ano da jeg ikke vil hænge min DP ud.
Men landet lægger sådan at jeg er ved at være godt træt af min DP og der bliver ved med at komme mere og hun kommer hele tiden med negative ting,
Men altså lige siden in søn startet i DP i starten af Juni har han ikke én gang været nede på jorden uden for at lege, så han sidder i barnevognen, og har sagt til hende at jeg altså syntes han skal have lov til at udfolde sig nede på græsset og i sandkassen osv, dette gør han her hjemme, men hun holder på at de andre børn så bare vil tumle ham osv, altså han kan kravle og stå og gå langs ting, så han er ikke helt "baby" vil jeg mene,
nå men hver evig eneste gang jeg henter ham når de er inden for sidder han i den forbandet høj stol!
jeg holder på at høj stol er når man spiser eller tegner eller andet kreative ting, mens de andre børn lege lige så fint på gulvet, har ikke én eneste gang oplevet ham på gulvet andet end når jeg aflevere ham og selv sætter ham på gulvet,
nå men jeg er så begyndt i skole og de har sådanne nogle skemaer som ikke passer så nogle gange har vi en halv time før fri så jeg henter han når jeg kommer hjem med toget da dette r nemmeste og raest, og han vågner alligevel klokken 13:30-14:00 så det syntes jeg passer fint, men nu mener hun at jeg skal meddele 3!! dage i forvejen hvis jeg henter før 14:30? for ellers forstyrre det, og jeg skal også meddele hvis han bliver til over 15:30 men hun har først lukketid 16:00 men altså min søn bliver senest hentet 15:00 men alligevel kan hun forlange dette?,
jeg har haft en samtale med hende uden held, og jeg ringer til min Dagpleje pædagog imorgen men ville lige hører jeres mening først,,
sorry det blev lidt langt
Anmeld