Dp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.439 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Anonym trådstarter

Hejsa alle, er ano da jeg ikke vil hænge min DP ud.

Men landet lægger sådan at jeg er ved at være godt træt af min DP og der bliver ved med at komme mere og hun kommer hele tiden med negative ting,

Men altså lige siden in søn startet i DP i starten af Juni har han ikke én gang været nede på jorden uden for at lege, så han sidder i barnevognen, og har sagt til hende at jeg altså syntes han skal have lov til at udfolde sig nede på græsset og i sandkassen osv,  dette gør han her hjemme, men hun holder på at de andre børn så bare vil tumle ham osv, altså han kan kravle og stå og gå langs ting, så han er ikke helt "baby" vil jeg mene,

nå men hver evig eneste gang jeg henter ham når de er inden for sidder han i den forbandet høj stol! jeg holder på at høj stol er når man spiser eller tegner eller andet kreative ting, mens de andre børn lege lige så fint på gulvet,  har ikke én eneste gang oplevet ham på gulvet andet end når jeg aflevere ham og selv sætter ham på gulvet,

nå men jeg er så begyndt i skole og de har sådanne nogle skemaer som ikke passer så nogle gange har vi en halv time før fri så jeg henter han når jeg kommer hjem med toget da dette r nemmeste og raest, og han vågner alligevel klokken 13:30-14:00 så det syntes jeg passer fint,   men nu mener hun at jeg skal meddele 3!! dage i forvejen hvis jeg henter før 14:30? for ellers forstyrre det,   og jeg skal også meddele hvis han bliver til over 15:30 men hun har først lukketid 16:00 men altså min søn bliver senest hentet 15:00 men alligevel kan hun forlange dette?,

jeg har haft en samtale med hende uden held, og jeg ringer til min Dagpleje pædagog imorgen men ville lige hører jeres mening først,,

sorry det blev lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Hold da op en dagplejemor - kan godt forstå du ringer til pædagoen/kontoret. Selvfølgelig skal han da være ved jorden/på gulvet. Og det er jo hendes job at hindre at de andre ikke tumler ham ned. Han skal jo også have udfordringer så han kan udvikle sig motorisk. Skynd dig at få gjort noget ved det, din dreng skal da have lov at lege i sandkassen og udforske det udenfor mens det stadig er fint vejr, og han ikke skal være udstoppet i flyverdragt....pøj pøj med det

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Det var da en underlig dp´er sjovt din søn ikke får lov at udfolde sig når han kan så meget, kunne forstå det hvis det var en som kun kunne side og sandet var vådt, men inden for burde han jo være på gulvet sammen med de andre børn.

ang det med om hun skal vide hvornår du henter og ikke henter virker virkelig underligt for mig, her ved vi først dagen før hvis Nicklas mødre tidliger end lidt i ni og det sammen hvis han først bliver hentet efter 14.30. Tror faktisk ikke hun som sådan kan forlange at vide det da hun jo har åben fra kl xx til kl xx.

Men syntes det er en god ide at snakke med din pædago når din dp´er ikke vil lytte til dig

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Hold da op en dagplejemor - kan godt forstå du ringer til pædagoen/kontoret. Selvfølgelig skal han da være ved jorden/på gulvet. Og det er jo hendes job at hindre at de andre ikke tumler ham ned. Han skal jo også have udfordringer så han kan udvikle sig motorisk. Skynd dig at få gjort noget ved det, din dreng skal da have lov at lege i sandkassen og udforske det udenfor mens det stadig er fint vejr, og han ikke skal være udstoppet i flyverdragt....pøj pøj med det

mange tak, har aller mest lyst til at flytte ham til en bedre DP men nu får vi se hvad DP pædagogen siger imorgen, håber hun giver mig ret,

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Altså hvis hun havde sagt sådan til mig havde jeg spurgte hvorfor hun blev dagplejemor!! Sådan som jeg læser det, henter du jo IKKE din søn midt i hans middagslur, så at du skal sige det 3 dage i forvejen er helt sindsygt. Jeg hentede altid 15.30, så hvis der var forandringer i det, sagde jeg det.

Jeg havde hentet min datter som jeg ville, det er trods alt mig der er moren. Hmm

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Det var da en underlig dp´er sjovt din søn ikke får lov at udfolde sig når han kan så meget, kunne forstå det hvis det var en som kun kunne side og sandet var vådt, men inden for burde han jo være på gulvet sammen med de andre børn.

ang det med om hun skal vide hvornår du henter og ikke henter virker virkelig underligt for mig, her ved vi først dagen før hvis Nicklas mødre tidliger end lidt i ni og det sammen hvis han først bliver hentet efter 14.30. Tror faktisk ikke hun som sådan kan forlange at vide det da hun jo har åben fra kl xx til kl xx.

Men syntes det er en god ide at snakke med din pædago når din dp´er ikke vil lytte til dig

ja han kan meget og er godt foran, men føler ikke at han bliver udfordret,   men håber hende Dp-pædagogen kan give lidt råd, har haft fat i min DP 3 gange nu uden virkning og det tære på en at sende sin søn afsted i så mange timer når jeg ikke syntes det virker optimalt der

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Og hvad angår at han ikke kommer på græsset, ville jeg kræve det! Det kan ikke være rigtigt! Du bør klage over den dame. Hold da op. Han må da kede sig.

Anmeld

9. august 2011

Louise83

Tror det er meget godt at bede om en samtale med pædagogen så i kan få vendt alle tingene.  Nej hun har ikke krav på at vide hvornår han bliver hentet, men mange vil gerne vide det, de fleste har jo selv en familie de gerne vil tilgodese også... Min DP spørger ikke efter det, men jeg afleverer altid en seddel med hvornår jeg henter og bringer, det er jo meget rart for hende hvis hun fx ved at 'nå men i morgen har jeg ingen børn efter 15, så kan jeg selv hente mine børn der', eller hvad det nu kunne være...  Kunne du ikke give de tider du nu har, og så ringe/skrive hvis planen alligevel skrider?

Det med at han sidder i barnevognen giver jeg dig ret i, han skal selvfølgelig ned

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Sjl-msl-Mkl skriver:

Altså hvis hun havde sagt sådan til mig havde jeg spurgte hvorfor hun blev dagplejemor!! Sådan som jeg læser det, henter du jo IKKE din søn midt i hans middagslur, så at du skal sige det 3 dage i forvejen er helt sindsygt. Jeg hentede altid 15.30, så hvis der var forandringer i det, sagde jeg det.

Jeg havde hentet min datter som jeg ville, det er trods alt mig der er moren. Hmm

blev lidt paf da hun sagde det så nåede ikk at sige så meget, men spurgte ind til hvis jeg havde tidligere fri om hvad søren jeg så skulle gøre hvis jeg ikke vidste det 3 dage i forvejen, så mente hun at jeg jo bare kunne handle,  men forstår jeg ikke  når jeg jo er nede i byen og er klar til at hente ham

vil helst have ham mest mulig

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

blev lidt paf da hun sagde det så nåede ikk at sige så meget, men spurgte ind til hvis jeg havde tidligere fri om hvad søren jeg så skulle gøre hvis jeg ikke vidste det 3 dage i forvejen, så mente hun at jeg jo bare kunne handle,  men forstår jeg ikke  når jeg jo er nede i byen og er klar til at hente ham

vil helst have ham mest mulig

Hun skal da ikke bestemme hvornår du henter ham, med mindre det er midt i spisning eller sovning! Jeg tror ikke hun har ret til det faktisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.