Dp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Nessie

Vi havde også en dårlig oplevelse med en DP.
Jeg ville nok råde dig til at bede om en ny DP'er, det lyder ikke som om I nogensinde vil få et godt tillidsforhold.

Vi fik det alle (også drengen) meget bedre, da han kom over i VS, dér følte vi at der blev taget godt af ham, og vi havde det ikke længere dårligt med at aflevere ham, og han stoppede hurtigt med at tromle hen over de andre børn for at komme hjem, så snart han så mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

så burde der ikke være nogen problemer

men nogen er sikkert mere hys end andre.. det undre mig dog mest det med stolen,jeg mener er jo ikke fordi at dit barn tager skade af at vælte hvis de andre børn kommer til at skubbe ham, så længe det ikke er i nærheden af et bord eller andet med skarpe kanter

jeg vil mene at børnene jo skal lærer at lege med ham på et tidspukt så forstår ikke det ikke er nu, hun har en på også knap et år, han er nede på græsset og leger fint,  men min søn sidder altid i den højstol elle barnevogn

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Vi havde også en dårlig oplevelse med en DP.
Jeg ville nok råde dig til at bede om en ny DP'er, det lyder ikke som om I nogensinde vil få et godt tillidsforhold.

Vi fik det alle (også drengen) meget bedre, da han kom over i VS, dér følte vi at der blev taget godt af ham, og vi havde det ikke længere dårligt med at aflevere ham, og han stoppede hurtigt med at tromle hen over de andre børn for at komme hjem, så snart han så mig

jeg vil lige få et møde med hende pædagogen og hører ad, vil helst have at han kommer i DP er ikke meget for vuggestuer desværre(:

Anmeld

9. august 2011

Puller

Anonym skriver:

Hejsa alle, er ano da jeg ikke vil hænge min DP ud.

Men landet lægger sådan at jeg er ved at være godt træt af min DP og der bliver ved med at komme mere og hun kommer hele tiden med negative ting,

Men altså lige siden in søn startet i DP i starten af Juni har han ikke én gang været nede på jorden uden for at lege, så han sidder i barnevognen, og har sagt til hende at jeg altså syntes han skal have lov til at udfolde sig nede på græsset og i sandkassen osv,  dette gør han her hjemme, men hun holder på at de andre børn så bare vil tumle ham osv, altså han kan kravle og stå og gå langs ting, så han er ikke helt "baby" vil jeg mene,

nå men hver evig eneste gang jeg henter ham når de er inden for sidder han i den forbandet høj stol! jeg holder på at høj stol er når man spiser eller tegner eller andet kreative ting, mens de andre børn lege lige så fint på gulvet,  har ikke én eneste gang oplevet ham på gulvet andet end når jeg aflevere ham og selv sætter ham på gulvet,

nå men jeg er så begyndt i skole og de har sådanne nogle skemaer som ikke passer så nogle gange har vi en halv time før fri så jeg henter han når jeg kommer hjem med toget da dette r nemmeste og raest, og han vågner alligevel klokken 13:30-14:00 så det syntes jeg passer fint,   men nu mener hun at jeg skal meddele 3!! dage i forvejen hvis jeg henter før 14:30? for ellers forstyrre det,   og jeg skal også meddele hvis han bliver til over 15:30 men hun har først lukketid 16:00 men altså min søn bliver senest hentet 15:00 men alligevel kan hun forlange dette?,

jeg har haft en samtale med hende uden held, og jeg ringer til min Dagpleje pædagog imorgen men ville lige hører jeres mening først,,

sorry det blev lidt langt

WoW.. det er helt modsat af vores DP. Vores søn startede i DP 1 august, han er 10 mdr. Han Sidder kun i højstol når de spiser, han er på gulvet, græsset, sandet som de andre børn. Og det er absolut ikke de stor børn der tromler ham, men derimod ham der kravler oven i dem og rejser sig op ad dem.

Jeg syntes du skulle snakke med DP-pædagogen om at flytte ham, for syntes ikke rigtig det lyder til din nuværende DP vil høre efter hvad du siger. Syntes hun er noget urimelig. 

Ang. hente og aflevere, skal vi bare sige det dagen før. Ellers kan vi ringe hvis vi evt. pludselig skal hente ham tidligere eller senere end aftalt fra morgenen af.

Anmeld

9. august 2011

Nessie

Anonym skriver:

jeg vil lige få et møde med hende pædagogen og hører ad, vil helst have at han kommer i DP er ikke meget for vuggestuer desværre(:

Nej, ville også bare råde dig til noget andet.

Vi havde hele tiden bestemt os for VS, så ventede bare på en plads

Håber I finder en løsning på det

Anmeld

9. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

jeg vil mene at børnene jo skal lærer at lege med ham på et tidspukt så forstår ikke det ikke er nu, hun har en på også knap et år, han er nede på græsset og leger fint,  men min søn sidder altid i den højstol elle barnevogn

bestemt.. hvis ikke de lærte at lege sammen så skulle der da være noget galt.

Anmeld

9. august 2011

Fru Hansen

Anonym skriver:

han har fra han var helt spæd været sammen med en flok unger flere gange om ugen og har altid været med gåpå mod, og er det stadig her hjemme når der er børn på besøg som der er stort set hver week, han er hverken usikker eller meget ked af det, ihvertfald ikke her hjemme og når han har været ude andre steder, han har somregl INGEN tålmodighed og skriger hvis han kommer i højstol og skal sidde der hvis han ikke skal spise eller tegne streger på papir, og barnevogn sover han i og kan gå ture i ´men er ikke god til at sidde stille ihveryfald ikke ved mig,

han har regntøj termodragt osv med så påklædningen mangler bestemt ikke, her hjemme er vi ude hver dag, så han er heller ikke usikker på dette her hjemme

jeg har sagt til hende at jeg aller senest henter 15:00 og det er meget sjælden dette sker,

jeg ved at 2 af de andre børn er er til 15:45 da jeg kender lidt til deres forældre.

men jeg vil ringe til dp-pædagogen imorgen og hører ad for at være sikker(:

tak for svar

Har du nogen sinde prøvet at komme uanmeldt før tid? ligger hun og tager en lille blund på sofaen siden hun gerne vil vide hvornår du kommer?

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Puller skriver:

WoW.. det er helt modsat af vores DP. Vores søn startede i DP 1 august, han er 10 mdr. Han Sidder kun i højstol når de spiser, han er på gulvet, græsset, sandet som de andre børn. Og det er absolut ikke de stor børn der tromler ham, men derimod ham der kravler oven i dem og rejser sig op ad dem.

Jeg syntes du skulle snakke med DP-pædagogen om at flytte ham, for syntes ikke rigtig det lyder til din nuværende DP vil høre efter hvad du siger. Syntes hun er noget urimelig. 

Ang. hente og aflevere, skal vi bare sige det dagen før. Ellers kan vi ringe hvis vi evt. pludselig skal hente ham tidligere eller senere end aftalt fra morgenen af.

jeg ringer til hende imorgen for når jeg siger noget til DP så har hun 100 undskyldninger, og står virkelig fast osv,

men dejligt med din DP håber jeg kan få en ligeså god Dp til min søn 

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Nej, ville også bare råde dig til noget andet.

Vi havde hele tiden bestemt os for VS, så ventede bare på en plads

Håber I finder en løsning på det

ja mange tak(:

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

bestemt.. hvis ikke de lærte at lege sammen så skulle der da være noget galt.

vil jeg også mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.