Ja hvorfor ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Moster Lagkage

bullerbassen skriver:

Uh ha nej det tør jeg ski ikke han mosler rundt ville ikke lukke et øje .. Specialt ikke efter ham drengen døde i dagplejen

den skal jo selvfølgelig spændes korrekt. den hvor barnet døde var vist nok alt for løs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Nej det kan man ikke. Davids kunne man ikke på - det var derfor han blev liggende og kaldte

Tror ski heller ikke man kan på vores

Kunne Silas da bare blive i stedet for at kravle over - den abekat

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

Moster Lagkage skriver:

den skal jo selvfølgelig spændes korrekt. den hvor barnet døde var vist nok alt for løs.

Det ville jeg simpelhen ikke turde må tage kampen op med ham

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Tror ski heller ikke man kan på vores

Kunne Silas da bare blive i stedet for at kravle over - den abekat

Ja det var da nemmest

Anmeld

7. august 2011

Lise

Læg låg på!!!

Aj, det vi gjorde da vores største begyndte at kravle over, var at fjerne den ene side. Så kunne han komme ud, uden at slå sig... der gik lige lidt, måske en uge, hvor han kom rendende om aftenen efter han var puttet, men så stoppede det igen. Vi fulgte ham bare tilbage i seng og sagde godnat.

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

Lise skriver:

Læg låg på!!!

Aj, det vi gjorde da vores største begyndte at kravle over, var at fjerne den ene side. Så kunne han komme ud, uden at slå sig... der gik lige lidt, måske en uge, hvor han kom rendende om aftenen efter han var puttet, men så stoppede det igen. Vi fulgte ham bare tilbage i seng og sagde godnat.

ha ha det var også det første manden sagde ( han er tømrer )

Men den går nok ikke uden myndighederne kommer rendende også

Vil undersøge i morgen om siden kan komme af ellers må jeg på jagt efter en junior seng .. Manden frygter dog vi ALDRIG får ham til at sove så..

Ih ha var slet ikke forberedt på dette troede ski ikke de kom i junior før ved 3 års alderen

Anmeld

7. august 2011

Lise

bullerbassen skriver:

ha ha det var også det første manden sagde ( han er tømrer )

Men den går nok ikke uden myndighederne kommer rendende også

Vil undersøge i morgen om siden kan komme af ellers må jeg på jagt efter en junior seng .. Manden frygter dog vi ALDRIG får ham til at sove så..

Ih ha var slet ikke forberedt på dette troede ski ikke de kom i junior før ved 3 års alderen

Vi måtte i starten blive på hans værelse til han sov - hvor vi nærmest lå og blokerede "udgangen" af hans tremmeseng, for ellers var han den der var skredet. Men som sagt tog det ikke andet end en uges tid, før det sjove gik af det. Man må bare være konsekvent og følge ungen i seng, igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og...

Held og lykke med det!

Går selv og venter på at det bliver vores tur igen - har en knægt på 17 mdr, der kravler op og ned af ALT! Håber der går læææææænge før han finder ud af at han kan kravle ud af sengen..

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

Lise skriver:

Vi måtte i starten blive på hans værelse til han sov - hvor vi nærmest lå og blokerede "udgangen" af hans tremmeseng, for ellers var han den der var skredet. Men som sagt tog det ikke andet end en uges tid, før det sjove gik af det. Man må bare være konsekvent og følge ungen i seng, igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og...

Held og lykke med det!

Går selv og venter på at det bliver vores tur igen - har en knægt på 17 mdr, der kravler op og ned af ALT! Håber der går læææææænge før han finder ud af at han kan kravle ud af sengen..

Tror du har ret - manden mener dog ikke vi skal skifte til junior endnu..

Men man kan vel lige så godt tage kampen nu . Og få skiftet senge ud.

Er sikker på det bliver en sjov tid vi går i møde vi må væbne os med tåmodighed..

for I slipper lidt i nu

Anmeld

7. august 2011

LISBETH:-)

bullerbassen skriver:

Ja tak fremover er min mund lukket med syv sejl

Ha ha sjovt manden sagde det samme - jeg laver et låg til sengen

Men hvis det slipper ud står myndighederne har nok hurtigt

Ingen tvivl om den dreng har sin egen mening - måske det er nu . Må se hvordan det går i morgen eller kan vi jo lige så godt tage kampen i junior sengen nu. Tror han har givet op nu efter 5 forsøg

ha ha ha bare vent i nat skal han lige teste om han stadig kan igen og igen og igen og igen

Ej undskyld kunne ikke lade være det er jo overhovedet ikke sjovt (eller jo måske en lille smugle)

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha bare vent i nat skal han lige teste om han stadig kan igen og igen og igen og igen

Ej undskyld kunne ikke lade være det er jo overhovedet ikke sjovt (eller jo måske en lille smugle)

Ha ha hvor er du sød

Har lige fundet en brugt Emil seng jeg vil ringe på i morgen så ryger han SKU på hovedet i den

Så kan han LÆRE det

I nat SOVER jeg så må han for mig skyld rende hele huset rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.