Ja hvorfor ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.440 visninger
53 svar
0 synes godt om
7. august 2011

bullerbassen

Igår da jeg kom i på Silas værelse sad han i sin tremme seng jeg spurgte manden om han havde sat han op men nej.

Og lige nu er Silas kommet gående ind i stuen EFTER han var blevet puttet Altså han kan nu selv komme ud & ind af sengen

ALTSÅ - så er det ski ikke nemt og holde ham i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

2721

Årh, jeg glæder mig ikke til at Charlie lære det, hvordan pokker får man så knægte til at sove

Anmeld

7. august 2011

B&J

Åhh nej dog.... glæder mig heller ikke til daniel gør det nummer der...

der er ikke andet for ind i sengen igen desværre... sikke en bandit han er

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

Årh, jeg glæder mig ikke til at Charlie lære det, hvordan pokker får man så knægte til at sove

Armen det ved jeg IKKE - du er han lige puttet ige og kommet ind igen .. PIS osse kl er 21.20 i skrivende stund...

Han er altså kun knap 2 år hvad filan gør man så

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Åhh nej dog.... glæder mig heller ikke til daniel gør det nummer der...

der er ikke andet for ind i sengen igen desværre... sikke en bandit han er

Ja han er lige puttet og kommet retur - PIS osse kl er jo mange nu...

EJJJJJJ han er enn bandit sådan har de store aldrig været - håber ski ikke han begynder på det hver dag - hvad filan stiller man så op

Anmeld

7. august 2011

LISBETH:-)

Vi havde sammme problem med den ældste da hun var 1,5 år og da jeg en morgen kom på arbejde og en kollega fortalte at hendes venindes dreng havde fået kraniebrud ved og stige ud af tremmesengen gik jeg i panik. Så løsningen her blev at save 2 tremmer ud så hun selv kunne kravle ud og ind af hullet! Vi blev ved hende til hun sov - det tog ca 10 min

Anmeld

7. august 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Ja han er lige puttet og kommet retur - PIS osse kl er jo mange nu...

EJJJJJJ han er enn bandit sådan har de store aldrig været - håber ski ikke han begynder på det hver dag - hvad filan stiller man så op

Du må slet ikke sige det, ej frygter så meget det sker her hjemme...

håber bare det er en engangs forstille

sender dig masser af knus

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

Vi havde sammme problem med den ældste da hun var 1,5 år og da jeg en morgen kom på arbejde og en kollega fortalte at hendes venindes dreng havde fået kraniebrud ved og stige ud af tremmesengen gik jeg i panik. Så løsningen her blev at save 2 tremmer ud så hun selv kunne kravle ud og ind af hullet! Vi blev ved hende til hun sov - det tog ca 10 min

EJ Lisbeth det må du ikke sige

Må sige igår var jeg temmelig overrasket ( og dog ) over han sad i sengen . Og i aften puttede manden ham , jeg sidder i stuen ( i den anden ende af huset ) og trip trap kommer Silas daffende

Ved ski ikke hvordan han kommer op - EJ nu kommer han ski igen

Hvad filan stiller jeg nu op kl er jo mange

Nu gik det lige så godt med at putte -- PIS hvad stiller jeg op

Skal han så i junior seng nu ???

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Igår da jeg kom i på Silas værelse sad han i sin tremme seng jeg spurgte manden om han havde sat han op men nej.

Og lige nu er Silas kommet gående ind i stuen EFTER han var blevet puttet Altså han kan nu selv komme ud & ind af sengen

ALTSÅ - så er det ski ikke nemt og holde ham i sengen

Sikke en bandit

David blev sgu bare liggende om morgenen og kaldte på mig: "Mor, jeg er vågen" - indtil han var over 3 år! Så skiftede vi til juniorseng  

Det ville jeg nok også gøre i jeres tilfælde (eller tage den ene side af hvis man kan det) - tænk hvis han faldt ned på hovedet eller brækkede et eller andet...

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Du må slet ikke sige det, ej frygter så meget det sker her hjemme...

håber bare det er en engangs forstille

sender dig masser af knus

OG NU KOM HAN IGEN

Ej får da aldrig ham til at sove Typisk nu hvor det endelig gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.