Ja hvorfor ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Kan man ikke tage den ene side af?

Jeg tror også Adam bliver "sådan en der kravler ud af tremmesengen"... Han er knapt 11 mdr og kan kravle op på spisebordet via en taburet og vindueskarmen via bordet på hans værelse

Bum bum har lige spurgt manden men han mener så bare at vi aldrig får ham til at blive i sengen..

Sådan er Silas også - for 14 dage siden var han på vej til tops i legetårnet på legepladsen - lodret stige i 2 etager ...

Kravler op af alt .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Bum bum har lige spurgt manden men han mener så bare at vi aldrig får ham til at blive i sengen..

Sådan er Silas også - for 14 dage siden var han på vej til tops i legetårnet på legepladsen - lodret stige i 2 etager ...

Kravler op af alt .....

Men det er vel trods alt bedre I må lægge ham flere gange end han kommer til skade...

De der småbrødre lærer hurtigt!

Anmeld

7. august 2011

LISBETH:-)

bullerbassen skriver:

Et par uger pu ha håber ikke kampen tar så længe

Det gider jeg ski da ikke nu gik det lige så godt - har lige pralet af hvor nem han var og ligge i seng ( så kan du lære det HOLD MUND MOAR )

Tror hvis det fortsætter må han i en anden seng , men der får vi ham da aldrig til at blive så

Ej det andet dur jo heller ikke hvis han ryger på hovedet

Ja så kan du bare lærer og holde din mund. ha ha ha

Alternativt må din mand lave et låg i kan lægge over sengen så han ikke kan komme ud. Tænker at hvis han er i bur så vi i hvor i har ham ha ha ha

han skal jo alligevel lærer og blive i en junior seng på et eller andet tidspunkt og det har han så bestemt er NU!!!!!

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Men det er vel trods alt bedre I må lægge ham flere gange end han kommer til skade...

De der småbrødre lærer hurtigt!

Ja tak det tror jeg på

Og ja selvfølgelig er det bedre - tror han har givet op nu efter 5 forsøg

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

Ja så kan du bare lærer og holde din mund. ha ha ha

Alternativt må din mand lave et låg i kan lægge over sengen så han ikke kan komme ud. Tænker at hvis han er i bur så vi i hvor i har ham ha ha ha

han skal jo alligevel lærer og blive i en junior seng på et eller andet tidspunkt og det har han så bestemt er NU!!!!!

Ja tak fremover er min mund lukket med syv sejl

Ha ha sjovt manden sagde det samme - jeg laver et låg til sengen

Men hvis det slipper ud står myndighederne har nok hurtigt

Ingen tvivl om den dreng har sin egen mening - måske det er nu . Må se hvordan det går i morgen eller kan vi jo lige så godt tage kampen i junior sengen nu. Tror han har givet op nu efter 5 forsøg

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Ja tak det tror jeg på

Og ja selvfølgelig er det bedre - tror han har givet op nu efter 5 forsøg

Det skal du nok ikke sige højt - så kommer han bare igen

Men jeg ville altså helt klart tage den ene side af!

Anmeld

7. august 2011

Moster Lagkage

bullerbassen skriver:

Ja tak fremover er min mund lukket med syv sejl

Ha ha sjovt manden sagde det samme - jeg laver et låg til sengen

Men hvis det slipper ud står myndighederne har nok hurtigt

Ingen tvivl om den dreng har sin egen mening - måske det er nu . Må se hvordan det går i morgen eller kan vi jo lige så godt tage kampen i junior sengen nu. Tror han har givet op nu efter 5 forsøg

barnevogns selen er genial også i tremmesengen. jeg ville ikke skære tremmer ud, da de har en hel bestemt afstand ¨å intet kan komme alvorligt i klemme, tænkt hvis der skete noget bare fordi man lige var smart at modificere på en seng.

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Det skal du nok ikke sige højt - så kommer han bare igen

Men jeg ville altså helt klart tage den ene side af!

Schhhhhhhhh stille

Men kan man mon det på alle tremmesenge ????

Så når din mindste mand starter skal jeg nok dele alle vores gode råd Hvis vi har fundet dem ha ha...

Må prøve og undersøge det i morgen - mon man kan være så heldig det var en engangs forestilling

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

Moster Lagkage skriver:

barnevogns selen er genial også i tremmesengen. jeg ville ikke skære tremmer ud, da de har en hel bestemt afstand ¨å intet kan komme alvorligt i klemme, tænkt hvis der skete noget bare fordi man lige var smart at modificere på en seng.

Uh ha nej det tør jeg ski ikke han mosler rundt ville ikke lukke et øje .. Specialt ikke efter ham drengen døde i dagplejen

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Schhhhhhhhh stille

Men kan man mon det på alle tremmesenge ????

Så når din mindste mand starter skal jeg nok dele alle vores gode råd Hvis vi har fundet dem ha ha...

Må prøve og undersøge det i morgen - mon man kan være så heldig det var en engangs forestilling

Nej det kan man ikke. Davids kunne man ikke på - det var derfor han blev liggende og kaldte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.