Ja hvorfor ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Sikke en bandit

David blev sgu bare liggende om morgenen og kaldte på mig: "Mor, jeg er vågen" - indtil han var over 3 år! Så skiftede vi til juniorseng  

Det ville jeg nok også gøre i jeres tilfælde (eller tage den ene side af hvis man kan det) - tænk hvis han faldt ned på hovedet eller brækkede et eller andet...

KÆMPE bandit døjede ALDRIG med de store.

Nu er han lige kommet daffende for 3 gang

Pis også - mon så han skal i junior seng allerede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

B&J

bullerbassen skriver:

OG NU KOM HAN IGEN

Ej får da aldrig ham til at sove Typisk nu hvor det endelig gik godt

åhhh nej... håber snart han stopper... så i andre også får jeres søvn og som du skriver når det hele lige gik så godt øv øv øv..

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Sikke en bandit

David blev sgu bare liggende om morgenen og kaldte på mig: "Mor, jeg er vågen" - indtil han var over 3 år! Så skiftede vi til juniorseng  

Det ville jeg nok også gøre i jeres tilfælde (eller tage den ene side af hvis man kan det) - tænk hvis han faldt ned på hovedet eller brækkede et eller andet...

Hi hi så hyggeligt magelig dreng du har

Anmeld

7. august 2011

LISBETH:-)

bullerbassen skriver:

EJ Lisbeth det må du ikke sige

Må sige igår var jeg temmelig overrasket ( og dog ) over han sad i sengen . Og i aften puttede manden ham , jeg sidder i stuen ( i den anden ende af huset ) og trip trap kommer Silas daffende

Ved ski ikke hvordan han kommer op - EJ nu kommer han ski igen

Hvad filan stiller jeg nu op kl er jo mange

Nu gik det lige så godt med at putte -- PIS hvad stiller jeg op

Skal han så i junior seng nu ???

ha ha ha nu har han da fundet ud af at han ikke behøver ligge alene på værelset! LOL

Jeg ville som sagt save et par tremmer af, eller så JA i en junior seng, Jeg ville ikke turde tage nogen chancer overhovedet!!!!

Det med og komme rendende er bare sjovt nu, fordi han har fundet fidusen det skal nok blive bedre om et par uger, men índtil der ville jeg blive ved ham til han sover!

Evt. kan i købe en weekend seng - man kan få en model med lynlås åbning i fodenden og så lægge madrassen fra tremmesengen i. Så kan han kravle ud og risikere ikke og stå på hovedet over tremmesengen!

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

B&J skriver:

åhhh nej... håber snart han stopper... så i andre også får jeres søvn og som du skriver når det hele lige gik så godt øv øv øv..

Ja det håber jeg ski også

Anmeld

7. august 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Ja det håber jeg ski også

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha nu har han da fundet ud af at han ikke behøver ligge alene på værelset! LOL

Jeg ville som sagt save et par tremmer af, eller så JA i en junior seng, Jeg ville ikke turde tage nogen chancer overhovedet!!!!

Det med og komme rendende er bare sjovt nu, fordi han har fundet fidusen det skal nok blive bedre om et par uger, men índtil der ville jeg blive ved ham til han sover!

Evt. kan i købe en weekend seng - man kan få en model med lynlås åbning i fodenden og så lægge madrassen fra tremmesengen i. Så kan han kravle ud og risikere ikke og stå på hovedet over tremmesengen!

Et par uger pu ha håber ikke kampen tar så længe

Det gider jeg ski da ikke nu gik det lige så godt - har lige pralet af hvor nem han var og ligge i seng ( så kan du lære det HOLD MUND MOAR )

Tror hvis det fortsætter må han i en anden seng , men der får vi ham da aldrig til at blive så

Ej det andet dur jo heller ikke hvis han ryger på hovedet

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Hi hi så hyggeligt magelig dreng du har

Han blev faktisk ved med at gøres det et par dage efter han havde fået juniorsengen

Anmeld

7. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

KÆMPE bandit døjede ALDRIG med de store.

Nu er han lige kommet daffende for 3 gang

Pis også - mon så han skal i junior seng allerede nu

Kan man ikke tage den ene side af?

Jeg tror også Adam bliver "sådan en der kravler ud af tremmesengen"... Han er knapt 11 mdr og kan kravle op på spisebordet via en taburet og vindueskarmen via bordet på hans værelse

Anmeld

7. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Han blev faktisk ved med at gøres det et par dage efter han havde fået juniorsengen

Så sød det kunne Silas lærer af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.