Hej Piger.
Først vil jeg lige ønske jer alle et rigtigt godt nytår

pas nu godt på jer selv, hinanden og jeres skønne børn

Jeg har en datter der her om 1½ uge bliver 1 år. Og jeg ammer stadig. Jeg nyder den kontakt vi har når hun bliver ammet.
Hun har siden hun var 6 mdr sommetider selv kravlet over og lagt sig i mit skød, og hevet i trøjen. Det virker ofte en smule forkert
Hun er meget meget glad for at blive ammet. Når jeg henter hende i dagplejen, begynder hun at pyldre efter hun har givet mig stort mys. Og så går hun over i at græde indtil hun får sin vilje om at få bryst. Så inden vi tager hjem, må jeg sidde der og amme.
Hun bliver ammet om morgenen inden vi står op (hun spiser øllebrød i dagplejen). Så får hun igen når jeg henter hende. igen efter aftensmad, og så ammes hun stadig lidt om natten.
Jeg har givet hende vælling i et par måneder, inden sengetid, men i de sidste par uger, har hun ikke villet tage det.
Nu bliver hun snart et år, og jeg er begyndt at gerne vil trappe ned og stoppe amningen. Men jeg ved ikke om jeg kan få hende til det. Jeg er slem til at sige nej til hende, og har svært ved at modstå hendes gråd. Det piner mig når hun er ulykkelig!!
Men jeg synes bare at hun er ved at blive for stor til amning.
Det var min mening at stoppe i nov. da hun blev 10 mdr!! Men eftersom at vi havde flytning, ny dagpleje og en helt ny hverdag at få op at stå, synes jeg ikke det var tiden at pådutte hende noget nyt her også.
Hvornår stoppede i?? Og hvornår mener i det er ved at være tid til at stoppe??
Det er okay at være helt ærlig

Jeg ber jo selv om det.
De kærligste hilsner
Pernille