Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor-til-en-dejlig-baby skriver:
Hej piger.. Ja der er nok mange af jer der ikke kan svare mig på dette, men jeg kan jo være heldig nok!
jeg er Mulat i huden og født nede i brasilien.. Min Mor var hvid i huden og havde blå øjne. Min far var neger. Så jeg er jo halvt af hvert.
Jeg har fået foretaget et planlagt kejsernit for 14 dage siden & faderen til barnet er lys i huden. Men om i så kender eller selv har Blandings børn? hvornår farven på de små ses? synes nemlig min lille pige er meget lys indtil videre.. Men kunne være lidt skægt om hun så fik genet for blå øjne da vi begge har genet blå.. og hvor mørk hun så blir?
skriv endelig
Mine børn er begge blandingsbørn.
Min søns far er helt kulsort, men da min søn blev født, var han helt lyserød - jeg var nærmest overbevist om, at de havde byttet rundt på nogle børn

I dag er han 7 mdr og lidt mørk (som en syd europæer) men med dejlige store, brune øjne og afrohår

Der gik et par uger, før han begyndte at få lidt kulør, og det kan tage op til to år, før de får deres blivende farve.
Min datter var mørk fra fødslen

Anmeld