blandnings børn! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Morbille

den-lykkeligste skriver:

Hej piger.. Ja der er nok mange af jer der ikke kan svare mig på dette, men jeg kan jo være heldig nok!

jeg er Mulat i huden og født nede i brasilien.. Min Mor var hvid i huden og havde blå øjne. Min far var neger. Så jeg er jo halvt af hvert.

Jeg har fået foretaget et planlagt kejsernit for 14 dage siden & faderen til barnet er lys i huden. Men om i så kender eller selv har Blandings børn? hvornår farven på de små ses? synes nemlig min lille pige er meget lys indtil videre.. Men kunne være lidt skægt om hun så fik genet for blå øjne da vi begge har genet blå.. og hvor mørk hun så blir? 

skriv endelig

skal lige siges hun får rigtigt nem sol, heldigvis for hendes far bliver mega rød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

1012lmp

Altså øjenfarve kan du jo regne ud hvad farve hun får

Hvilke øjenfarve har faderen? Og bedste forældrene...

Altså går ud fra du har brune øjne nu din far er mørk... Genet for mørke øjne er ALTID stærkest...

MHT hudvarve ved jeg ikke men altså når hun er 3/4 lys så bliver hun nok mest lys

Jeg selv er halv græker og halv dansk og jeg er mørk som min far... mørkt hår og øjne hudfarve er jeg om sommeren mørk og vinteren lys hvis ikke jeg tog sol

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

den-lykkeligste skriver:

spændende.. nu er min datter 11 dage.. Så det tyder måske på hun så er meget lys hvis det ellers ses på nogle få dage ?

her er et billed af min blondine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2011

Magsen

Naomis far er hel færing, men han er meget mørk .. mørk hud, meget mørkt hår og grønne øjne .. jeg er meget lys, dog med meget mørkt hår og grønne øjne ..hans famile er alle mørke (ikke i huden) og det samme med min familie undtagen min mor, hun er lyshåret og har skindende blå øjne .. som den eneste i familien ..

og dette er Naomi .. BLÅ øjne, ret lyst hår og mega bleg :b hehe så det er lidt underligt faktisk ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2011

Becks

1012lmp skriver:

Genet for mørke øjne er ALTID stærkest...

Ikke altid!

Min mor er MEGET mørk i huden, havde nærmest sort hår og meget mørkebrune øjne.. Min søster og nevø ligner min mor.. Jeg ligner min far, han er typisk skandinavisk, med blå øjne, lyst/rødligt hår som barn, mørkere med årene og lys i huden..

Så her var de brune øjne ikke stærkest..

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Tutter skriver:

Ikke altid!

Min mor er MEGET mørk i huden, havde nærmest sort hår og meget mørkebrune øjne.. Min søster og nevø ligner min mor.. Jeg ligner min far, han er typisk skandinavisk, med blå øjne, lyst/rødligt hår som barn, mørkere med årene og lys i huden..

Så her var de brune øjne ikke stærkest..

Altså hvis man er fuldblods brune øjne så er det altid brune øjne der er stærkest

Altså så er en af dine mors forældre ikke brune øjne

Vi har lige haft om det på studiet

Anmeld

31. juli 2011

Becks

1012lmp skriver:

Altså hvis man er fuldblods brune øjne så er det altid brune øjne der er stærkest

Altså så er en af dine mors forældre ikke brune øjne

Vi har lige haft om det på studiet

Alle på min mors side har brune øjne, pånær mig  

Jeg har også selv haft om det, men i nogle tilfælde er det blå stærkere

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Det giver bare ikke den mindste mening...!

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

1012lmp skriver:

Det giver bare ikke den mindste mening...!

ingen på min mor og fars side har blå øjne, jo måske MEGET langt ude, og min datter har fuldstændig blå øjne, så her har det også været det blå der har domineret. ;-)

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Morbille skriver:

ingen på min mor og fars side har blå øjne, jo måske MEGET langt ude, og min datter har fuldstændig blå øjne, så her har det også været det blå der har domineret. ;-)

Det burde bare ikke kunne lade sig gøre Altså ifølge anatomien og fysiologien og genetikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.