blandnings børn! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Morbille

Det burde bare ikke kunne lade sig gøre Altså ifølge anatomien og fysiologien og genetikken

hehe det er der flere der har sagt, men har et levne bevis.. hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

1012lmp

Morbille skriver:

hehe det er der flere der har sagt, men har et levne bevis.. hehe.

Nu er du ikker på hun ikke er forbyttet ikke???? Haha ej driller bare.. men det er SATME sjældent det sker... Kan jo se du er rimelig mørk og så billedet af din datter.. det burde være umuligt Men smuk er hun uden tvivl... selvom jeg nu synes små mørke børn er noget af det lækreste... ville ønske mine havde lidt mere farve

Anmeld

31. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Morbille skriver:

Er selv mullat, min far er helt SORT og min mor er dansker, hun har brundt hår og grønne øjne. Jeg har selv afro hår, brune øjne, og mørkt hår.

Min datters far er hvid med lyst hår og blå øjne.

Da min datter blevet født  havde hun mørkt hår og mørke øjne, men jo ældre hun blev, begyndte hendes hår at vokse så det så ud som om hun fik farvet hår. Hendes hår blev lyst i bunden og mørk i spidsen.

I dag er hun fulstændig blondine, med neger læber hehe, bliver tit spurgt om jeg er hendes mor, og om hun er adobteret. folk kan enda stop mig op på gaden for at spørge om det haha

du kan se billeder af hende her ellers kan du ansøge på face, der har jeg masser af billeder af hende.

ej hvor er det vildt.. jeg er ligeså mørk som dig! og faderen er dansk.. Hvad hedder du på facebook

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

1012lmp skriver:

Nu er du ikker på hun ikke er forbyttet ikke???? Haha ej driller bare.. men det er SATME sjældent det sker... Kan jo se du er rimelig mørk og så billedet af din datter.. det burde være umuligt Men smuk er hun uden tvivl... selvom jeg nu synes små mørke børn er noget af det lækreste... ville ønske mine havde lidt mere farve

haha den har jeg også hørt mange gange.

Men hun er begyndt at få mine ansigtstræk, så det er da altid noget. men lige nu er hun lidt brun, på grund af solen, så tror hun bliver sådan en blondine, som bliver brun af ingen ting, puha vi skal passe på når hun bliver ældre. hehe

Har også altid selv syntes mullat børn er så søde, men nu må vi se med den næste, har termin om 13 dage, og vi er alle rigtigt spændt på at se hvordan lille mand ser ud.

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Morbille skriver:

haha den har jeg også hørt mange gange.

Men hun er begyndt at få mine ansigtstræk, så det er da altid noget. men lige nu er hun lidt brun, på grund af solen, så tror hun bliver sådan en blondine, som bliver brun af ingen ting, puha vi skal passe på når hun bliver ældre. hehe

Har også altid selv syntes mullat børn er så søde, men nu må vi se med den næste, har termin om 13 dage, og vi er alle rigtigt spændt på at se hvordan lille mand ser ud.

Ja det bliver da spændene om han/hun bliver mørk...

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

den-lykkeligste skriver:

ej hvor er det vildt.. jeg er ligeså mørk som dig! og faderen er dansk.. Hvad hedder du på facebook

Hedder Bilqis Jamila Chicot

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

1012lmp skriver:

Ja det bliver da spændene om han/hun bliver mørk...

skulle gerne være en han, har været til 2 scanninger hvor der har kunne ses en tap. ;-)

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Morbille skriver:

skulle gerne være en han, har været til 2 scanninger hvor der har kunne ses en tap. ;-)

Uha det bliver skisme spændene det glæder jeg mig til at se..

Anmeld

31. juli 2011

lukasmor

Min kæreste er mulat (halv afrikaner og halv ungarer).
jeg selv er naturlig blondt med meget blå øjne og meget lyst hår samt næsten ingen bryn hvis ikke de bliver farvet, vores søn har kulør og folk kan godt se at han er et blandingsbarn men sp mener at han bliver sådan en der bare sluger sol til sig og kommer til at ligne en der har været på ferie hele året rundt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2011

Juvelen

Vil bare lige kommentere det med øjenfarve.

Øjenfarven bestemmes af et kromosompar, som består af to gener - et fra faderen og et fra moderen. Nogle gener er dominante, hvilket betyder at genet kommer til udtryk uanset karakteren af det modsatte gen i kromosomparret. Andre gener er recessive og kommer derfor kun til udtryk hvis begge gener i kromosomparret er ens. Brun er dominant, dvs. har man et gen for brun og et gen for blå = brune/mørke øjne. Blå er recessivt, og man behøver derfor to gener for blå.

Man kan godt se en HEL familie med brune øjne, idet genet for blå står i baggrunden. Personer med brune øjne vil i mange tilfælde have både et gen for blå og et for brune. Genet kan godt have 'gemt' sig i adskillige år, og derfor er der måske ikke nogen i familien der har blå øjne pt. Alligevel kan man få et barn med blå øjne, fordi både mor og far har er recessivt gen og har givet dette gen videre til barnet.

Derfor oplever mange, selv om både familien på fars og mors side har stort set har brune øjne allesammen, at de får de børn med blå øjne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.